Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра романо-германської філології" та рік: 2013
![]() | Вгору на рівень |
Стаття
Аладько Д.О. (2013) ТИПОЛОГІЯ НОМІНАЦІЙ КРІЗЬ ПРИЗМУ НАЙМЕНУВАНЬ ПОСУДУ В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. Наукові записки НДУ ім. М. Гоголя, 2013 (Кн.4). с. 254-257.
Вакулінська Л.М. (2013) ЕПІСТОЛЯРНІ ОСОБЛИВОСТІ КОМУНІКАТИВНИХ МОВНИХ ЗАСОБІВ НІМЕЦЬКОМОВНИХ БІБЛІЙНИХ ТЕКСТІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 34-36.
Джава Н.А. (2013) РОБОТА З ЛІТЕРАТУРНИМИ ТЕКСТАМИ НА ЗАНЯТТІ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 34-36.
Зінчук Ю.О. та Джава Н.А. (2013) ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПІД ЧАС ТЕСТОВОГО КОНТРОЛЮ ІНШОМОВНОГО ЧИТАННЯ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2013. с. 24.
Кабуш І.Ю. та Джава Н.А. (2013) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ІНШОМОВНОГО ПИСЕМНОГО МОВЛЕННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2013. с. 25-26.
Мороз О.М. та Джава Н.А. (2013) РОЛЬ КОМП’ЮТЕРНИХ ПРОГРАМ У НАВЧАННІ УЧНІВ ІНШОМОВНИХ ЛЕКСИЧНИХ ОДИНИЦЬ НА СЕРЕДНЬОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2013. с. 40-41.
Новак Ю.Ю. та Джава Н.А. (2013) РОЛЬ ІНТЕРНЕТ-ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2013. с. 41-42.
Палій В.П. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ЗАСВОЄННЯ АФЕКТИВНОЇ ЛЕКСИКИ В ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2013. с. 61-64.
Палій В.П. (2013) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ ЛЕКСИКИ ТА ГРАМАТИКИ В НАВЧАННІ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 84-86.
Пивоварчук Т.О. (2013) МОДЕЛЬ КОМУНІКАТИВНИХ ЗДІБНОСТЕЙ СТУДЕНТА - ФІЛОЛОГА. Психологія: реальність і перспективи, 2013 (Вип.1). с. 103-107.
Середюк Л.А. (2013) МОДЕЛЮВАННЯ МОВЛЕННЄВИХ СИТУАЦІЙ НА УРОКАХ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ЯК ФАКТОР ІНТЕНСИФІКАЦЇЇ НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 88-91.
Станіславчук Н.І. (2013) ВІДБІР АНГЛОМОВНОГО КРАЇНОЗНАВЧОГО ТЕКСТОВОГО МАТЕРІАЛУ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ УСНОМОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2013 (Вип.6): (49). с. 91-93.
Станіславчук Н.І. (2013) ПИСЬМО ЯК ВИД ТВОРЧОЇ ПРОДУКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА СТАРШОМУ ЕТАПІ НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 162-164.



