Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: І | Б | Г | Д | Л | М | С | Т | Ш
Число елементів: 17.

І

Іванова Л.І. (2019) ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З ДИТЯЧОЮ КНИГОЮ В ПРОЦЕСІ РЕАЛІЗАЦІЇ ІДЕЙ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Нова педагогічна думка, 2019 (1(97)). с. 118-122.

Б

Бісовецька Л.А. (2019) СЕМАНТИКА СУБСТАНТИВНИХ ПРЕФІКСІВ В УКРАЇНСЬКІЙ МОВІ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 95-98.

Бісовецька Л.А. (2019) СУФІКСАЛЬНИЙ СЛОВОТВІР ДІЄСЛІВ У МОВІ ПЕРЕСОПНИЦЬКОГО ЄВАНГЕЛІЯ. Мова і культура, 2019 (Вип. 2): Т. ІІ(197). с. 263-269. ISSN 2522-4948, 2522-493Х

Бісовецька Л.А. та Дацишина І.В. (2019) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІННЯ СТВОРЮВАТИ ТЕКСТ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 37-39.

Г

Гудовсек О.А. та Галушко Д.В. (2019) ХУДОЖНЬО-ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ XX СТОЛІТТЯ: СТАН ДОСЛІДЖЕНОСТІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 42-45.

Д

Дідушок В.О. та Бісовецька Л.А. (2019) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ СЛУЖБОВИХ ЧАСТИН МОВИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 52-53.

Л

Лук’яник Л.В. та Ляшецька О.І. (2019) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗАСОБАМИ СИТУАТИВНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 80-83.

Лук’яник Л.В. та Піхоцька О.М. (2019) ФЕНОМЕН ПОНЯТТЯ «НЕТРАДИЦІЙНІ УРОКИ», КЛАСИФІКАЦІЯ НЕТРАДИЦІЙНИХ УРОКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 58-61.

Лук’яник Л.В. та Старовойт В.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 42-45.

Лук’яник Л.В. та Черепович І.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ НАРОДОЗНАВЧОЇ ЛЕКСИКИ У СТРУКТУРІ УРОКУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 102-104.

М

Матвійчук І.В. та Бісовецька Л.А. (2019) ФОРМУВАННЯ КУЛЬТУРИ УКРАЇНСЬКОГО МОВЛЕННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 101-103.

С

Савич Л.В. та Бісовецька Л.А. (2019) ТВОРЧІ ПЕРЕКАЗИ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 151-153.

Сіранчук Н.М. (2019) МОДЕЛІ ПОРОДЖЕННЯ МОВЛЕННЄВОГО ВИСЛОВЛЮВАННЯ ТА ЇХНІЙ ЛЕКСИЧНИЙ АСПЕКТ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 126-129.

Сіранчук Н.М. та Сидорчук К.В. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ КУЛЬТУРИ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 63-67.

Т

Тупальська Г.О. (2019) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ІДЕЇ ВИЗНАЧЕННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ ПРИРОДИ, СТИЛЬОВОЇ СПЕЦИФІКИ ПЕРИФРАЗ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 154-157.

Ш

Шевчук Т.Б. (2019) КОНЦЕПТ СУМ У ЛЕКСИЧНІЙ СИСТЕМІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Проблеми лінгвістичної семантики, 2019. с. 38-42.

Шутяк В.Г. (2019) ЗНАННЯ Й УМІННЯ ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ, НЕОБХІДНІ ДЛЯ УСПІШНОЇ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗАВДАНЬ ТЕХНОЛОГІЧНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 229-231.

Цей список був створений у Fri Mar 29 10:01:37 2024 EET.