Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

Лук’яник Л.В. та Старовойт В.О. (2019) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 42-45.

[img]
Перегляд
Текст
Лук'яник Л.В., Старовойт В.О..pdf

Завантажити (783kB) | Перегляд

Анотація

У даній статті розглядається проблема формування фонетико-орфоепічної компетентності учнів початкових класів, з’ясовується суть поняття фонетико-орфоепічної компетентності, аналізуються погляди на дану проблему в сучасній лінгводидактиці. Обґрунтовується практична цінність формування фонетико- орфоепічної компетентності та окреслюються чинники, які є причиною орфоепічних помилок у мовленні школярів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лук’яник Л.В. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ / Л.В.Лук’яник, В.О.Старовойт // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 42-45.
Ключові слова: фонетико-орфоепічна компетентність учнів початкових класів
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Квіт 2020 15:17
Останні зміни: 28 Квіт 2020 15:17
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/135

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу