Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗАСОБАМИ СИТУАТИВНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ

Лук’яник Л.В. та Ляшецька О.І. (2019) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗАСОБАМИ СИТУАТИВНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 80-83.

[img]
Перегляд
Текст
Лук'яник Л.В., Ляшецька О.І..pdf

Завантажити (777kB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядаються психолінгвістичні особливості розвитку комунікативних умінь і навичок учнів початкової школи засобами ситуативних завдань, здійснено ретроспективний аналіз проблем розвитку мовлення в дослідженнях психологів і психолінгвістів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лук’яник Л.В. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗАСОБАМИ СИТУАТИВНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ / Л.В.Лук’яник, О.І.Ляшецька // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 80-83.
Ключові слова: комунікативні уміння та навички, розвиток мовлення, психолінгвістика, українська мова, ситуативні завдання
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 28 Квіт 2020 13:55
Останні зміни: 28 Квіт 2020 13:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/133

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу