Лук’яник Л.В. та Ляшецька О.І. (2019) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗАСОБАМИ СИТУАТИВНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 80-83.
|
Текст
Лук'яник Л.В., Ляшецька О.І..pdf Завантажити (777kB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються психолінгвістичні особливості розвитку комунікативних умінь і навичок учнів початкової школи засобами ситуативних завдань, здійснено ретроспективний аналіз проблем розвитку мовлення в дослідженнях психологів і психолінгвістів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л.В. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗАСОБАМИ СИТУАТИВНИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ У ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ / Л.В.Лук’яник, О.І.Ляшецька // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки РДГУ. - Рівне : РДГУ, 2019. - С. 80-83. |
Ключові слова: | комунікативні уміння та навички, розвиток мовлення, психолінгвістика, українська мова, ситуативні завдання |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 28 Квіт 2020 13:55 |
Останні зміни: | 28 Квіт 2020 13:55 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/133 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |