Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2022

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: І | Б | Г | Д | Ж | К | Л | М | О | П | С | Т | Ц | Ш
Число елементів: 50.

І

Іванова Л.І. (2022) МОВНА НОРМА Й МОВЛЕННЄВА ПОМИЛКА ЯК БАЗОВІ ПОНЯТТЯ УНОРМОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 233-240.

Іванова Л.І. (2022) ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ТИПОВИМИ ПОРУШЕННЯМИ НОРМАТИВНОГО МОВЛЕННЯ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 240-245.

Іванова Л.І. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта. Рівненський державний гуманітарний університет, с. 318-350.

Іванова Л.І. (2022) ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 364-371.

Іванова Л.І. (2022) ЗРОСТАЄМО МЕДІАГРАМОТНИМИ. [Навчальні матеріали]

Б

Білотіл В.Р. та Іванова Л.І. (2022) Дослідження сучасного медіа простору учня початкової школи. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 9-11.

Бісовецька Л.А. (2022) ВІДМІННІСТЬ ТА СУТЬ ПОНЯТЬ "КУЛЬТУРА МОВИ" Й "КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ". Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 229-233.

Бісовецька Л.А. (2022) КОМПЛЕКС ТРЕНУВАЛЬНИХ ВПРАВ З ФОРМУВАННЯ ПРАВИЛЬНОГО МОВЛЕННЯ (НА МАТЕРІАЛІ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ "ПРИКМЕТНИК"). Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 245-260.

Бісовецька Л.А. (2022) ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА ОДНОГО З РІЗНОВИДІВ НЕСТАНДАРТНОГО УРОКУ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 351-356.

Бісовецька Л.А. (2022) ПІДГОТОВКА ДО ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ ТА МЕТОДИКА ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 371-383.

Бісовецька Л.А. (2022) ПРАКТИКА ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ТА ЗВО. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 404-416.

Г

Гаврон Я.А. та Лук’яник Л.В. (2022) Теоретико-практичні основи застосування інтегрованого навчання у початковій школі. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 13-16.

Галан Т.М. та Костолович Т.В. (2022) Типові порушення орфоепічних норм в учнів початкової школи. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 49-51.

Гамза А.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ТЕКСТОМ НА УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 66-87.

Гамза А.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 196-207.

Гамза А.В. (2022) ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 357-364.

Гамза А.В. (2022) ФОРМУВАННЯ МОВНИХ ЗНАНЬ І МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ НА МАТЕРІАЛІ КРАЄЗНАВЧОГО ЗМІСТУ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 383-393.

Герасимчук Ю.М. та Костолович Т.В. (2022) Особливості методики формування лексичних умінь в учнів початкових класів на уроках української мови. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 51-53.

Герасимчук Ю.М. та Костолович Т.В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МОВНІ ЯВИЩА» У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА» В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 19-20.

Городюк К.В. (2022) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЧЕТВЕРТОГО КЛАСУ ВМІНЬ СТВОРЮВАТИ ВЛАСНІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова Українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання, 2022. с. 53-56.

Д

Давидюк В. Ю. (2022) ВИДИ ВПРАВ ДО ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА У ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ІЗ ВИДАМИ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 56-59.

Дем'янчук Т. О. (2022) ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ІЗ ЗАСОБАМИ ЗВ’ЯЗНОСТІ ТЕКСТУ. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ, 2022. с. 59-61.

Ж

Жигадло Є. Ю. (2022) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХНЬОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ, 2022. с. 62-64.

К

Капральчук Н.В. (2022) МЕДІАОСВІТНІ ІГРИ У СТРУКТУРІ УРОКУ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 134-137.

Костолович Т.В. (2022) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "КОМУНІКАТИВНІ ВМІННЯ". Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 34-37.

Костолович Т.В. (2022) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ЯК БАЗОВА КАТЕГОРІЯ СУЧАСНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. In: Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта. Рівненський державний гуманітарний університет, с. 7-33.

Костолович Т.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМИЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 157-180.

Л

Лисецька С. М. (2022) ФОРМУВАННЯ НОРМАТИВНОГО НАГОЛОШЕННЯ ЧИСЛІВНИКІВ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 65-67.

Лук’яник Л.В. (2022) Структура уроку формування критичного мислення. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 24-27.

Лук’яник Л.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 133-156.

Лук’яник Л.В. (2022) МОВА ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 297-317.

М

Мацкевич Х. В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ТЕАТРАЛІЗУЄМО» НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 94-96.

Мельник Я. І. (2022) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ДЕКОРАТИВНО-ОРНАМЕНТАЛЬНОГО МАЛЮВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 127-130.

Михальчук П.О. та Лук’яник Л.В. (2022) Медіаграмотність у початковій школі. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 27-29.

Мороз І.С. та Бісовецька Л.А. (2022) Вплив медіа на формування соціального досвіду учнів початкової школи. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 30-32.

О

Ошурко Л. С. (2022) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ УЯВЛЕНЬ ПРО ПЕЙЗАЖНИЙ ЖАНР НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 130-132.

П

Подерня Н. К. (2022) ЕСЕ ЯК ВИД РОБОТИ В СИСТЕМІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ВЗАЄМОДІЄМО ПИСЬМОВО» В ТРЕТЬОМУ КЛАСІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 68-70.

Подерня Н. К. та Костолович Т.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ВЗАЄМОДІЄМО ПИСЬМОВО» В ТРЕТЬОМУ КЛАСІ ЗА ЧИННИМИ ПІДРУЧНИКАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 86-88.

Прокопчук Н.Г. (2022) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІНЬ ДОСЛІДЖУВАТИ МЕДІАТЕКСТИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 71-73.

С

Суржук Т.Б. (2022) Орієнтири сучасної початкової освіти. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 4-6.

Суржук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 37-56.

Суржук Т.Б. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ НА УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 56-65.

Суржук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗА УМОВ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 114-133.

Т

Тарадайко Д.Ю. та Шевчук Т.Б. (2022) ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 113-115.

Ткачук О.С. (2022) ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 88-113.

Ткачук О.С. (2022) ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ З МОРФЕМІКИ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 180-196.

Ткачук О.С. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ НА УРОЦІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 393-404.

Ц

Цісарук О.В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ» НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 124-126.

Ш

Шевчук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ СИНТАКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 207-223.

Шевчук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ СТИЛІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 260-297.

Цей список був створений у Fri Apr 19 08:46:21 2024 EEST.