Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методик початкової освіти" та рік: 2022
Вгору на рівень |
І
Іванова Л.І. (2022) МОВНА НОРМА Й МОВЛЕННЄВА ПОМИЛКА ЯК БАЗОВІ ПОНЯТТЯ УНОРМОВАНОЇ ЛІТЕРАТУРНОЇ МОВИ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 233-240.
Іванова Л.І. (2022) ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ТИПОВИМИ ПОРУШЕННЯМИ НОРМАТИВНОГО МОВЛЕННЯ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 240-245.
Іванова Л.І. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЛІТЕРАТУРНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта. Рівненський державний гуманітарний університет, с. 318-350.
Іванова Л.І. (2022) ДИДАКТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ІНТЕГРОВАНИХ УРОКІВ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 364-371.
Іванова Л.І. (2022) ЗРОСТАЄМО МЕДІАГРАМОТНИМИ. [Навчальні матеріали]
Б
Білотіл В.Р. та Іванова Л.І. (2022) Дослідження сучасного медіа простору учня початкової школи. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 9-11.
Бісовецька Л.А. (2022) ВІДМІННІСТЬ ТА СУТЬ ПОНЯТЬ "КУЛЬТУРА МОВИ" Й "КУЛЬТУРА МОВЛЕННЯ". Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 229-233.
Бісовецька Л.А. (2022) КОМПЛЕКС ТРЕНУВАЛЬНИХ ВПРАВ З ФОРМУВАННЯ ПРАВИЛЬНОГО МОВЛЕННЯ (НА МАТЕРІАЛІ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ "ПРИКМЕТНИК"). Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 245-260.
Бісовецька Л.А. (2022) ІНТЕГРАЦІЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ ЯК ОСНОВА ОДНОГО З РІЗНОВИДІВ НЕСТАНДАРТНОГО УРОКУ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 351-356.
Бісовецька Л.А. (2022) ПІДГОТОВКА ДО ІНТЕГРОВАНОГО УРОКУ ТА МЕТОДИКА ЙОГО ПРОВЕДЕННЯ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 371-383.
Бісовецька Л.А. (2022) ПРАКТИКА ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ ТА ЗВО. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 404-416.
Г
Гаврон Я.А. та Лук’яник Л.В. (2022) Теоретико-практичні основи застосування інтегрованого навчання у початковій школі. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 13-16.
Галан Т.М. та Костолович Т.В. (2022) Типові порушення орфоепічних норм в учнів початкової школи. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 49-51.
Гамза А.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ПРАЦЮВАТИ З ТЕКСТОМ НА УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 66-87.
Гамза А.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 196-207.
Гамза А.В. (2022) ПРОБЛЕМА ІНТЕГРАЦІЇ ЗМІСТУ НАВЧАННЯ В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 357-364.
Гамза А.В. (2022) ФОРМУВАННЯ МОВНИХ ЗНАНЬ І МОВЛЕННЄВИХ УМІНЬ НА МАТЕРІАЛІ КРАЄЗНАВЧОГО ЗМІСТУ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 383-393.
Герасимчук Ю.М. та Костолович Т.В. (2022) Особливості методики формування лексичних умінь в учнів початкових класів на уроках української мови. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 51-53.
Герасимчук Ю.М. та Костолович Т.В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МОВНІ ЯВИЩА» У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА» В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 19-20.
Городюк К.В. (2022) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ЧЕТВЕРТОГО КЛАСУ ВМІНЬ СТВОРЮВАТИ ВЛАСНІ ВИСЛОВЛЮВАННЯ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Нова Українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання, 2022. с. 53-56.
Д
Давидюк В. Ю. (2022) ВИДИ ВПРАВ ДО ВИВЧЕННЯ ДІЄСЛОВА У ВЗАЄМОЗВ’ЯЗКУ ІЗ ВИДАМИ МОВЛЕННЄВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 56-59.
Дем'янчук Т. О. (2022) ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ІЗ ЗАСОБАМИ ЗВ’ЯЗНОСТІ ТЕКСТУ. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ, 2022. с. 59-61.
Ж
Жигадло Є. Ю. (2022) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНИХ УМІНЬ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ МОВНО-ЛІТЕРАТУРНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ ДЛЯ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ЇХНЬОЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ. НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА В ДІЇ: АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕТОДИК НАВЧАННЯ ТА СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ, 2022. с. 62-64.
К
Капральчук Н.В. (2022) МЕДІАОСВІТНІ ІГРИ У СТРУКТУРІ УРОКУ ЛІТЕРАТУРНОГО ЧИТАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 134-137.
Костолович Т.В. (2022) СУТНІСТЬ ПОНЯТТЯ "КОМУНІКАТИВНІ ВМІННЯ". Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 34-37.
Костолович Т.В. (2022) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД ДО НАВЧАННЯ МОВИ ТА ЧИТАННЯ ЯК БАЗОВА КАТЕГОРІЯ СУЧАСНОЇ ЛІНГВОДИДАКТИКИ. In: Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта. Рівненський державний гуманітарний університет, с. 7-33.
Костолович Т.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМИЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 157-180.
Костолович Т.В. (2022) РОЗВИТОК МОВЛЕННЄВОЇ КУЛЬТУРИ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОГО МАТЕРІАЛУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Молодь і ринок, 2022 (№6). с. 138-143.
Л
Лисецька С. М. (2022) ФОРМУВАННЯ НОРМАТИВНОГО НАГОЛОШЕННЯ ЧИСЛІВНИКІВ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 65-67.
Лук’яник Л.В. (2022) Структура уроку формування критичного мислення. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 24-27.
Лук’яник Л.В. (2022) ФОРМУВАННЯ ЛЕКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 133-156.
Лук’яник Л.В. (2022) МОВА ВЧИТЕЛЯ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ МОВЛЕННЯ УЧНІВ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 297-317.
М
Мацкевич Х. В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ТЕАТРАЛІЗУЄМО» НА УРОКАХ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 94-96.
Мельник Я. І. (2022) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ НАВИЧОК ДЕКОРАТИВНО-ОРНАМЕНТАЛЬНОГО МАЛЮВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 127-130.
Михальчук П.О. та Лук’яник Л.В. (2022) Медіаграмотність у початковій школі. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 27-29.
Мороз І.С. та Бісовецька Л.А. (2022) Вплив медіа на формування соціального досвіду учнів початкової школи. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 30-32.
О
Ошурко Л. С. (2022) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ УЯВЛЕНЬ ПРО ПЕЙЗАЖНИЙ ЖАНР НА УРОКАХ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 130-132.
П
Подерня Н. К. (2022) ЕСЕ ЯК ВИД РОБОТИ В СИСТЕМІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ВЗАЄМОДІЄМО ПИСЬМОВО» В ТРЕТЬОМУ КЛАСІ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 68-70.
Подерня Н. К. та Костолович Т.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ РЕАЛІЗАЦІЇ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ВЗАЄМОДІЄМО ПИСЬМОВО» В ТРЕТЬОМУ КЛАСІ ЗА ЧИННИМИ ПІДРУЧНИКАМИ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 86-88.
Прокопчук Н.Г. (2022) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ УМІНЬ ДОСЛІДЖУВАТИ МЕДІАТЕКСТИ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ТА ЧИТАННЯ. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 71-73.
С
Суржук Т.Б. (2022) Орієнтири сучасної початкової освіти. Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 4-6.
Суржук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 37-56.
Суржук Т.Б. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ НА УРОЦІ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ВМІНЬ ВЗАЄМОДІЯТИ УСНО. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 56-65.
Суржук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНИХ УМІНЬ І НАВИЧОК ЗА УМОВ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНОГО НАВЧАННЯ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 114-133.
Т
Тарадайко Д.Ю. та Шевчук Т.Б. (2022) ІНТЕРАКТИВНІ ТЕХНОЛОГІЇ У СИСТЕМІ РОЗВИТКУ ДІАЛОГІЧНОГО МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 113-115.
Ткачук О.С. (2022) ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 88-113.
Ткачук О.С. (2022) ЛІНГВОДИДАКТИЧНІ ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ ОСНОВНИХ ПОНЯТЬ З МОРФЕМІКИ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 180-196.
Ткачук О.С. (2022) ЗАСТОСУВАННЯ СИТУАЦІЙНИХ ВПРАВ НА УРОЦІ ОБРАЗОТВОРЧОГО МИСТЕЦТВА. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 393-404.
Ф
Філюк А.М. та Гамза А.В. (2022) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ АУДІАТИВНИХ УМІНЬ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРИРОДНИЧОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Modern research in world science, 2022. с. 1063-1068.
Ц
Цісарук О.В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ЛЮДИНА СЕРЕД ЛЮДЕЙ» НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ «Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ». Нова українська школа в дії: актуальні проблеми методик навчання та стратегії розвитку, 2022. с. 124-126.
Ш
Шевчук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ СИНТАКСИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 207-223.
Шевчук Т.Б. (2022) ФОРМУВАННЯ СТИЛІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. Компетентнісно орієнтоване навчання в початковій школі: мовно-літературна освіта, 2022. с. 260-297.