Герасимчук Ю.М. and Костолович Т.В. (2022) РЕАЛІЗАЦІЯ ЗМІСТОВОЇ ЛІНІЇ «ДОСЛІДЖУЄМО МОВНІ ЯВИЩА» У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ РОЗДІЛУ «СЛОВО. ЗНАЧЕННЯ СЛОВА» В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Професійний розвиток педагога, 2022. pp. 19-20.
|
Text
Герасимчук Ю.М., Костолович Т.В..pdf Download (2MB) | Preview |
Abstract
На основі концептуальних засад НУШ в Державному стандарті початкової освіти визначено ключові компетентності, на формування яких спрямовано освітній процес у початковій школі. Першою серед них є вільне володіння державною мовою, що передбачає уміння усно й письмово висловлювати свої думки, почуття, чітко та аргументовано пояснювати факти, а також любов до читання, відчуття краси слова, усвідомлення ролі мови для ефективного спілкування та культурного самовираження, готовність вживати українську мову як рідну в різних життєвих ситуаціях. Формування цієї компетентності є пріоритетним завданням мовно-літературної освітньої галузі, реалізація якого передбачає досягнення визначених державним стандартом загальних результатів навчання.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Герасимчук Ю.М. Реалізація змістовної лінії "Досліджуємо мовні явища" у процесі вивчення розділу "Слово. Значення слова" в початковій школі / Ю.М. Герасимчук; наук. керівник Т.В. Костолович // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 19-20. |
Uncontrolled Keywords: | мовні компетентності, початкова школа, |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Divisions: | Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Depositing User: | Unnamed user with username Marchuk |
Date Deposited: | 20 Apr 2023 07:08 |
Last Modified: | 20 Apr 2023 07:09 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11102 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |