Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2019

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: Є | Б | В | Г | Ж | З | М | Н | О | П | Р | С | Ц | Ш
Число елементів: 33.

Є

Євтушок Б.А. та Петренко О.Б. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ ЯК ЗАСОБУ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ТА ПСИХОКОРЕКЦІЇ ПРИ РОБОТІ ЗІ СТРАХАМИ У ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 173-174.

Б

Бабяр А.А. (2019) В.О.Сухомлинський про роль казок в освітньому просторі початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 4-6.

Баліка Л. (2019) ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ ДИТИНОЦЕНТРИЗМУ ЯНУША КОРЧАКА В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 90-100.

Баліка Л. та Шелюк Г. (2019) ЧИТАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ: AКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 137-143.

Бублей Л.М. та Сойчук Р.Л. (2019) СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОНЯТЬ «КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ» ТА «РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 17-18.

В

Ваколюк А.М. та Кухновець Л.І. (2019) АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 20-22.

Ваколюк А.М. та Лосінець Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ «ВМІННЯ ВЧИТИСЯ» У КОНТЕКСТІ СЬОГОДЕННЯ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 22-23.

Ваколюк А.М. та Яковчук П.В. (2019) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 4-5.

Г

Голощук В.П. та Баліка Л.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 38-39.

Гриневич О.О. та Гринькова Н.М. (2019) ГРОМАДЯНСЬКА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 43.

Гринькова Н. (2019) МОРАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ У ВИХОВАННІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 136-144.

Гринькова Н. та Стельмашук Ж. (2019) АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 151-156.

Гринькова Н.М. та Стельмах І.А. (2019) НАРОДНОПЕДАГОГІЧНІ ЗАСОБИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 38-40.

Гринькова Н.М. та Федас В.О. (2019) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ПОНЯТЬ ТА УЯВЛЕНЬ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 40-42.

Ж

Жигадло Л.М. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 55-56.

Жинський М.А. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ТАБІР ЯК ФОРМА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ У «ПЛАСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 56.

З

Зінькова О.П. та Чередняк Ю.М. (2019) НЕУСПІШНІСТЬ УЧНІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 57-58.

М

Мельничук І.І. та Гудовсек О.А. (2019) ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГУМАНІСТИЧНОЇ МОРАЛІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 104-106.

Меліхова В.С. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ТРЕНІНГ ЯК ФОРМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 103-104.

Н

Нагорна Д.В. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 109-110.

О

Островська Г.Г. та Пустовіт Г.П. (2019) ТУРИСТСЬКО-КРАЄЗНАВЧИЙ НАПРЯМ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 114-115.

П

Павлюк І.В. та Пустовіт Г.П. (2019) МЕТОДИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ З УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 115-116.

Петренко О. (2019) МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕКОНСТРУКЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 40-49.

Петренко О. (2019) РОЛЬ ТЕОРІЇ ДОМІНАНТИ О. УХТОМСЬКОГО (1875–1942) У РОЗВИТКУ КОМПЛЕКСНОЇ НАУКИ ПРО ЛЮДИНУ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 6-16.

Петрик М.А. та Гринькова Н.М. (2019) ПРИРОДА ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 124-126.

Поліщук І.В. та Петренко О.Б. (2019) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА СПАДЩИНА Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 129-131.

Р

Романчук Л.Ю. та Гринькова Н.М. (2019) ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЯК СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 134-135.

С

Сойчук Р.Л. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ЗСО. Освітній простір України, 2019 (№ 15). с. 194-201.

Сяська І. (2019) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ЕКОЛОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН:ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 266-272.

Ц

Ціпан Т. (2019) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ У ЧЛЕНІВ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 293-301.

Ціпан Т. (2019) РОЗВИТОК У ШКОЛЯРІВ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 268-274.

Ш

Шалiвська Ю. (2019) ПРОФЕСIЙНЕ САМОВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНI АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 281-288.

Шандрук І.І. та Пустовіт Г.П. (2019) ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 159-160.

Цей список був створений у Fri Apr 26 15:27:01 2024 EEST.