Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра теорії і методики виховання" та рік: 2019
Вгору на рівень |
Стаття
Євтушок Б.А. та Петренко О.Б. (2019) ЗАСТОСУВАННЯ КАЗКОТЕРАПІЇ ЯК ЗАСОБУ ПСИХОДІАГНОСТИКИ ТА ПСИХОКОРЕКЦІЇ ПРИ РОБОТІ ЗІ СТРАХАМИ У ДІТЕЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 173-174.
Бабяр А.А. (2019) В.О.Сухомлинський про роль казок в освітньому просторі початкової школи. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 4-6.
Баліка Л.М. (2019) ТВОРЧЕ ВИКОРИСТАННЯ ІДЕЙ ДИТИНОЦЕНТРИЗМУ ЯНУША КОРЧАКА В СУЧАСНІЙ СИСТЕМІ ОСВІТИ УКРАЇНИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 90-100.
Баліка Л.М. та Шелюк Г. (2019) ЧИТАННЯ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДИТИНИ: AКТУАЛІЗАЦІЯ ПОГЛЯДІВ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 137-143.
Бублей Л.М. та Сойчук Р.Л. (2019) СУТНІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПОНЯТЬ «КРИТИЧНЕ МИСЛЕННЯ» ТА «РОЗВИТОК КРИТИЧНОГО МИСЛЕННЯ ОСОБИСТОСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 17-18.
Ваколюк А.М. та Кухновець Л.І. (2019) АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ЩОДО ЗАСТОСУВАННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 20-22.
Ваколюк А.М. та Лосінець Н.В. (2019) ФОРМУВАННЯ В МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ КЛЮЧОВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ «ВМІННЯ ВЧИТИСЯ» У КОНТЕКСТІ СЬОГОДЕННЯ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 22-23.
Ваколюк А.М. та Яковчук П.В. (2019) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2019. с. 4-5.
Голощук В.П. та Баліка Л.М. (2019) ГОТОВНІСТЬ ДИТИНИ ДО НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 38-39.
Гриневич О.О. та Гринькова Н.М. (2019) ГРОМАДЯНСЬКА КУЛЬТУРА ЯК СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 43.
Гринькова Н.М. (2019) МОРАЛЬНО-ВИХОВНИЙ ПОТЕНЦІАЛ ВЗАЄМОДІЇ СІМ’Ї ТА ЗАКЛАДІВ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ І ЙОГО РЕАЛІЗАЦІЯ У ВИХОВАННІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 136-144.
Гринькова Н.М. та Стельмах І.А. (2019) НАРОДНОПЕДАГОГІЧНІ ЗАСОБИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 38-40.
Гринькова Н.М. та Стельмашук Ж.Г. (2019) АКТУАЛІЗАЦІЯ ІДЕЙ В. СУХОМЛИНСЬКОГО ЩОДО ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 151-156.
Гринькова Н.М. та Федас В.О. (2019) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ПОНЯТЬ ТА УЯВЛЕНЬ В УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Професійний розвиток педагога, 2019. с. 40-42.
Жигадло Л.М. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ МОТИВАЦІЇ ДО ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 55-56.
Жинський М.А. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ТАБІР ЯК ФОРМА ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ У «ПЛАСТІ». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 56.
Зінькова О.П. та Чередняк Ю.М. (2019) НЕУСПІШНІСТЬ УЧНІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 57-58.
Крук М.З. та Ваколюк А.М. та Колеснік І.В. та Айунц В.І. (2019) ІСТОРИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЗМІСТУ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ У ОСВІТНІХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ В РАДЯНСЬКИЙ ПЕРІОД. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова, 2019 (112): Вип. 4. с. 64-70.
Мельничук І.І. та Гудовсек О.А. (2019) ФОРМУВАННЯ ОСНОВ ГУМАНІСТИЧНОЇ МОРАЛІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ ЗАСОБАМИ ЛІТЕРАТУРИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 104-106.
Меліхова В.С. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ТРЕНІНГ ЯК ФОРМА ВИХОВНОЇ РОБОТИ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 103-104.
Нагорна Д.В. та Стельмашук Ж.Г. (2019) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СЕМІНАР У ПЕДАГОГІЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 109-110.
Островська Г.Г. та Пустовіт Г.П. (2019) ТУРИСТСЬКО-КРАЄЗНАВЧИЙ НАПРЯМ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ В КОНТЕКСТІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 114-115.
Павлюк І.В. та Пустовіт Г.П. (2019) МЕТОДИ ВИХОВНОЇ РОБОТИ З ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ З УЧНЯМИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 115-116.
Петренко І.Ф. (2019) ВАСИЛЬ СУХОМЛИНСЬКИЙ: ПРО КЛАСНУ КІМНАТУ ЯК ВАЖЛИВУ СКЛАДОВУ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА. Нова педагогічна думка, 2019 (№3(99)). с. 45-48. ISSN 2520-6427
Петренко І.Ф. (2019) С.Г.КАРПЕНЧУК ПРО РОЛЬ ОСОБИСТОСТІ ПЕДАГОГА У ФОРМУВАННІ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Виховання особистості в контексті реформування української школи і розвитку педагогічної науки (пам’яті професора С. Г. Карпенчук), 2019. с. 61-65.
Петренко І.Ф. (2019) ВНЕСОК ЛІКАРЯ-ГІГІЄНІСТА Ф. Ф. ЕРІСМАНА (1842-1915) В ОРГАНІЗАЦІЮ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ КЛАСНОЇ КІМНАТИ. Інноватика у вихованні, 2019 (№9). с. 345-352. ISSN 2411-4553
Петренко І.Ф. (2019) МАТЕРІАЛИ РЕГІОНАЛЬНИХ УЧИТЕЛЬСЬКИХ З'ЇЗДІВ ЯК ДЖЕРЕЛО ВИВЧЕННЯ ПИТАННЯ ПРО ОБЛАШТУВАННЯ КЛАСНИХ КІМНАТ (60-80-ТІ РР. ХІХ СТ.). Регіональні виміри розвитку освітнього простору в Україні, 2019. с. 28-29.
Петренко О.Б. (2019) МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ РЕКОНСТРУКЦІЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ СИСТЕМИ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО В ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ НОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ ШКОЛИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 40-49.
Петренко О.Б. (2019) РОЛЬ ПЕРСОНАЛІЇ У РЕФОРМУВАННІ ОСВІТИ: МЕТОДОЛОГІЯ ПРОБЛЕМИ. «Роль особистості у реформуванні української школи: від досвіду до інновацій», 2019. с. 8-13.
Петренко О.Б. (2019) ПЕРСОНАЛІЯ С. Г. КАРПЕНЧУК У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ОСВІТИ Й ВИХОВАННЯ В УКРАЇНІ. Виховання особистості в контексті реформування української школи і розвитку педагогічної науки (пам’яті професора С. Г. Карпенчук), 2019. с. 9-12.
Петренко О.Б. (2019) РОЛЬ ТЕОРІЇ ДОМІНАНТИ О. УХТОМСЬКОГО (1875–1942) У РОЗВИТКУ КОМПЛЕКСНОЇ НАУКИ ПРО ЛЮДИНУ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 6-16.
Петрик М.А. та Гринькова Н.М. (2019) ПРИРОДА ЯК ЗАСІБ РОЗУМОВОГО ВИХОВАННЯ У ПЕДАГОГІЧНІЙ СПАДЩИНІ В. О. СУХОМЛИНСЬКОГО. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 124-126.
Поліщук І.В. та Петренко О.Б. (2019) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНА СПАДЩИНА Т. Д. ДЕМ’ЯНЮК. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 129-131.
Пустовіт Г.П. та Петренко О.Б. (2019) ІСТОРИКО-ПЕДАГОГІЧНИЙ ВИМІР РОЗВИТКУ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ УЧНІВ У ЗАКЛАДАХ ПОЗАШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ. Нова педагогічна думка, 2019 (№1(97)). с. 136-145. ISSN 2520-6427
Романчук Л.Ю. та Гринькова Н.М. (2019) ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС ЯК СИСТЕМА ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ВИХОВАНОСТІ УЧНІВ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 134-135.
Сойчук Р.Л. (2019) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ВИХОВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОГО САМОСТВЕРДЖЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ У ПОЗАУРОЧНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДУ ЗСО. Освітній простір України, 2019 (№ 15). с. 194-201.
Стельмашук Ж.Г. (2019) РІЧНІ ЗВІТИ ЯК ДЖЕРЕЛО ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ВИХОВАННЯ ДИСЦИПЛІНОВАНОСТІ УЧНІВ ЖІНОЧИХ ТА ЧОЛОВІЧИХ ШКІЛ М. РІВНОГО (1943–1954 рр.). Регіональні виміри розвитку освітнього простору в Україні, 2019. с. 19-20.
Сяська І. (2019) КОМПЕТЕНТНІСНИЙ ПІДХІД В ЕКОЛОГІЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН:ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНИЙ АСПЕКТ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 266-272.
Таргоній І.В. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ПОТЕНЦІАЛУ ПОЗААУДИТОРНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНИХ КОЛЕДЖІВ У ВИХОВАННІ ТОЛЕРАНТНОСТІ У МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ. Зростаюча особистість у смислоціннісних обрисах, 2019. с. 260-264.
Ціпан Т. (2019) ФОРМУВАННЯ ГРОМАДЯНСЬКОЇ ПОЗИЦІЇ У ЧЛЕНІВ ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКИХ ГРОМАДСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип. 9). с. 293-301.
Ціпан Т. (2019) РОЗВИТОК У ШКОЛЯРІВ ІНТЕРЕСУ ДО ЧИТАННЯ: АКТУАЛІЗАЦІЯ ДОСВІДУ ВАСИЛЯ СУХОМЛИНСЬКОГО. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 268-274.
Шалiвська Ю. (2019) ПРОФЕСIЙНЕ САМОВИХОВАННЯ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ: ТЕОРЕТИЧНI АСПЕКТИ ПРОБЛЕМИ. Інноватика у вихованні, 2019 (Вип.10). с. 281-288.
Шандрук І.І. та Пустовіт Г.П. (2019) ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2019. с. 159-160.