Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра технологічної освіти" та рік: 2015
Вгору на рівень |
Валага С.М. та Янцур М.С. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ПРОБЛЕМНОСТІ ДЛЯ РОЗВИТКУ ТЕХНІЧНИХ ЗДІБНОСТЕЙ В УЧНІВ СТАРШИХ КЛАСІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 18-19.
Герасименко О.А. та Фещук Ю.В. (2015) МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ В ПІДГОТОВЦІ СТУДЕНТІВ ДО ПРОЕКТУВАННЯ МЕБЛІВ ЗАСОБАМИ ГРАФІЧНОЇ ПРОГРАМИ PRO 100. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 233-239.
Грицюк А.В. та Янцур М.С. (2015) РОЗВИТОК ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ В УЧНІВ В ПРОЦЕСІ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ З ВИКОРИСТАННЯМ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 35-37.
Джас В.В. та Сингаївський Д.В. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ТВОРЧИХ ЗАДАЧ З ЕЛЕМЕНТАМИ ДИЗАЙНУ ЯК ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ ГРАФІЧНОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ НА УРОКАХ КРЕСЛЕННЯ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 49-50.
Джас В.В. та Сингаївський Д.В. та Трофімчук В.М. (2015) ТВОРЧІ ЗАДАЧІ З ЕЛЕМЕНТАМИ ДИЗАЙНУ –ВАЖЛИВИЙ ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧИХ ЗДІБНОСТЕЙ УЧНІВ НА УРОКАХ КРЕСЛЕННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 41-42.
Лепуга В. та Янцур М.С. (2015) РОЗВИТОК ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕННЮ ПРОФІЛЮ «ШВЕЙНА СПРАВА» З ВИКОРИСТАННЯМ ІКТ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 68-70.
Лепуга В.В. та Янцур М.С. (2015) РОЗВИТОК ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В УЧНІВ 10-11-Х КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОФІЛЮ «ШВЕЙНА СПРАВА» З ВИКОРИСТАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2015 (Ч. 1). с. 86-87.
Фещук Ю.В. та Іськів В.П. (2015) РОЗВИТОК ГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ 10-11 КЛАСІВ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ПРОФІЛЮ «ДЕРЕВООБРОБКА»ЗАСОБАМИ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 109-111.
Хоронжевський О. (2015) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НА УРОКАХ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Інформаційні технології в професійній діяльності, 2015. с. 114-115.
Янцур М.С. (2015) ПРОФЕСІЙНА АКТИВІЗАЦІЯ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2015 (Вип.11): (54). с. 187-194.