Елементи, в яких структурний підрозділ: "Кафедра вікової і педагогічної психології" та рік: 2017
Вгору на рівень |
Ivashkevych E.E. (2017) PSYCHOLINGUISTIC ASPECTS OF COMIC BOOK NARRATION. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 84-88. ISSN 2518-7503
Piontkovska D. (2017) FEATURES OF STUDENTS’ NATIONAL IDENTITY DEVELOPMENT. Science and Education, 2017 (№3). с. 58-62.
Івашкевич Е.Е. (2017) PERSONAL RELIABILITY OF THE NARRATOR: TRADITIONAL AND NONTRADITIONAL NARRATIVE DISCOURSE. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 137-141.
Безлюдна В.І. та Корчакова Н.В. та Осьмак Л.П. (2017) ВИКОРИСТАННЯ ДІТЬМИ НЕПРЯМОЇ АГРЕСІЇ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 24-29. ISSN 2518-7503
Березюк Т.П. (2017) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МЕНЕДЖЕРІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКОГО ПРОСТОРУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 18-23. ISSN 2518-7503
Борейчук І.О. та Назаревич В.В. та Шарак Д.О. (2017) ФУНКЦІЇ ФОТОГРАФІЇ ЯК ПСИХОЛОГІЧНОГО ТРИГЕРА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 29-35. ISSN 2518-7503
Джеджера О.В. (2017) ЕМОЦІЙНІ ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ЧИННИК ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 41-48. ISSN 2518-7503
Корчакова Н.В. (2017) РОЗВИТОК ПРОСОЦІАЛЬНОСТІ ОСОБИСТОСТІ ТА РІВНІ ЇЇ ФУНКЦІОНУВАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 60-67. ISSN 2518-7503
Корчакова Н.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ ДОРОСЛОГО. Науковий вісник Херсонського державного університету, 2017 (Вип. 2): Т. 3. с. 48-53.
Корчакова Н.В. (2017) ПРОСОЦІАЛЬНІСТЬ ОСОБИСТОСТІ: СТАНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТОК. Інше. Волинські обереги, Рівне.
Корчакова Н.В. (2017) РОЗВИТОК ОСНОВ ПРОСОЦІАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У РАННЬОМУ ДИТИНСТВІ. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Психологічні науки, 2017 (№ 1). с. 90-95. ISSN 2078-2128
Корчакова Н.В. (2017) ПРОБЛЕМА ПРОСОЦІАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ОСОБИСТОСТІ: ЗАКОНОМІРНОСТІ ТА ПАРАДОКСИ. Наукові пошуки у ІІІ тисячолітті: соціальний, правовий, економічний та гуманітарний виміри, 2017. с. 151-154.
Крюкова Л.В. (2017) КРИТЕРІЇ ФОРМУВАННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 133-137. ISSN 2518-7503
Кулаков Р.С. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВПЛИВУ ПРОФІЛЬНОГО НАВЧАННЯ НА ВИБІР СТАРШОКЛАСНИКАМИ СФЕРИ МАЙБУТНЬОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 147-152. ISSN 2518-7503
Кулакова Л.М. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗУМІННЯ ТЕКСТОВОЇ ІНФОРМАЦІЇ МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 153-157. ISSN 2518-7503
Кулакова Л.М. та Кулаков Р.С. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНИХ ЦІННОСТЕЙ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 76-84. ISSN 2518-7503
Луцик Г.О. (2017) ЧИННИКИ СХИЛЬНОСТІ ПІДЛІТКІВ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 175-180. ISSN 2518-7503
Луцик Г.О. (2017) ГОТОВНІСТЬ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ ДО РОБОТИ З ПІДЛІТКАМИ, СХИЛЬНИМИ ДО ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ЯК ТЕОРЕТИЧНА ПРОБЛЕМА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 280-283.
Луцик Г.О. (2017) ХАРАКТЕРОЛОГІЧНІ ПРОЯВИ ДЕВІАНТНОЇ ПОВЕДІНКИ У ПІДЛІТКОВОМУ ВІЦІ. Сучасні наукові дослідження у психології та педагогіці - прогрес майбутнього, 2017. с. 43-46.
Назаревич В.В. та Борейчук І.О. (2017) ФОТОГРАФІЯ ЯК ЗАСІБ РЕСУРСУВАННЯ ПСИХОЕМОЦІЙНОГО СТАНУ ІНДИВІДА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 192-197. ISSN 2518-7503
Назарець Л.М. (2017) ОСОБЛИВОСТІ ВЗАЄМОДІЇ У КОНФЛІКТАХ ТА КОНСТРУКТИВНІ ПРИЙОМИ ЇХ ПОДОЛАННЯ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 197-202. ISSN 2518-7503
Осипчук О.П. (2017) ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ МОРАЛЬНОЇ ПОВЕДІНКИ У МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 272-275.
Осипчук О.П. та Павелків Р.В. (2017) ОСОБЛИВОСТІ РЕАГУВАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА ПРЕД’ЯВЛЕНІ МОРАЛЬНІ ВИМОГИ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2017. с. 110-111.
Павелків В.Р. та Панасюк В.М. (2017) ПРОЯВИ ОЗНАК ФАНАТИЗМУ ЯК СОЦІАЛЬНОГО ЯВИЩА: НА ПРИКЛАДІ МОЛОДІЖНИХ СУБКУЛЬТУР. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 211-215. ISSN 2518-7503
Павелків Р.В. (2017) ВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 5-12. ISSN 2518-7503
Павелків Р.В. (2017) ФОРМУВАННЯ ТА РОЗВИТОК ЗДАТНОСТІ ДО МОРАЛЬНОЇ РЕФЛЕКСІЇ В ПРОЦЕСІ АКТИВНОГО СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНОГО НАВЧАННЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 5-10. ISSN 2518-7503
Павелків Р.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ МОРАЛЬНИХ ПОЧУТТІВ У МОЛОДШОМУ ШКІЛЬНОМУ ВІЦІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.6). с. 16-26. ISSN 2411-4553
Павелків Р.В. (2017) ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ РЕФЛЕКСІЇ У СТРУКТУРНІЙ ОРГАНІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ. Інноватика у вихованні, 2017 (Вип.5). с. 20-31. ISSN 2411-4553
Павелків Р.В. (2017) ПРОБЛЕМА РОЗУМІННЯ ТА УТВЕРДЖЕННЯ ЦІННОСТІ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНИМ ПЕДАГОГОМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2017 (Вип.17): (60). с. 3-6.
Павелків Р.В. та Палаженко О.П. (2017) ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ВИКОНАВСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ-ДУХОВИКІВ У ПРОЦЕСІ НАВЧАННЯ ГРИ НА ДУХОВИХ ІНСТРУМЕНТАХ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2017. с. 54-56.
Петренко О.Б. (2017) ПРОБЛЕМИ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПСИХОЛОГІЇ І ПЕДАГОГІКИ У ТВОРЧІЙ СПАДЩИНІ В.М.БЄХТЄРЄВА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 105-111. ISSN 2518-7503
Петренко О.Б. (2017) ПРОБЛЕМА САМОРЕАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ У КОНЦЕПЦІЇ М.М.РУБІНШТЕЙНА. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 8). с. 215-220. ISSN 2518-7503
Созонюк О.С. (2017) ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ПРОБЛЕМИ ОСОБИСТІСНИХ ДЕФОРМАЦІЙ МОЛОДІ В УМОВАХ ЕКОНОМІЧНОЇ КРИЗИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 146-153. ISSN 2518-7503
Созонюк О.С. (2017) РОЗВИТОК ПРОФЕСІЙНОГО МИСЛЕННЯ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ У ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). с. 250-254. ISSN 2518-7503
Співак Л.М. та Піонтковська Д.В. (2017) ДИНАМІКА РОЗВИТКУ НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОСВІДОМОСТІ ТА НАЦІОНАЛЬНОЇ САМОІДЕНТИЧНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ПІСЛЯ СУСПІЛЬНО-ПОЛІТИЧНИХ ТРАНСФОРМАЦІЙ. Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова, 2017: Вип.6(51). с. 196-202.
Хомич І.С. (2017) МОТИВАЦІЙНИЙ КОМПОНЕНТ ПСИХОЛОГІЧНОЇ ГОТОВНОСТІ ДО НАВЧАННЯ У ШКОЛІ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип. 9). с. 153-159. ISSN 2518-7503
Хомич І.С. (2017) САМООЦІНКА ДИТИНИ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕРЕДУМОВА ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КОНТРОЛЮ ЗА ДІЯЛЬНІСТЮ З ТОЧКИ ЗОРУ НОРМАТИВНИХ КРИТЕРІЇВ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). с. 291-295. ISSN 2518-7503
Яцюк Н.О. (2017) ОСОБЛИВОСТІ МОРАЛЬНОГО РОЗВИТКУ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Психологія: реальність і перспективи, 2017 (Вип.8). с. 304-312. ISSN 2518-7503