Елементи, в яких тип документа: "Стаття"
Вгору на рівень |
G
Guminska O. (2005) Z HISTORII WYCHOWANIA MUZYCZNEGO W SZKOLACH UKRAINY (ZARYS). Dziecko w kulturze europejskiej, 2005. с. 109-117.
Б
Барановський С.В. та Бринда І.В. (2005) ПРО АСИМПТОТИЧНЕ НАБЛИЖЕННЯ РОЗВЯЗКІВ ОДНОГО КЛАСУ НЕЛІНІЙНИХ ЗАДАЧ КОНВЕКТИВНОЇ ДИФУЗІЇ ТА МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСІВ ДЕФОРМАЦІЙ ПОВЕРХНІ ДНА КРИВОЛІНІЙНОГО КАНАЛУ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 5-15.
Безкоровайна О.В. (2005) ГУМАНІСТИЧНІ ЦІННІСНІ ОРІЄНТИРИ ЯК ОСНОВА ФОРМУВАННЯ ТОЛЕРАНТНОЇ ОСОБИСТОСТІ СУЧАСНОГО ПІДЛІТКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 17-24.
Безлюдна В.І. та Корчакова Н.В. (2005) САМОПРЕЗЕНТАЦІЙНА СКЛАДОВА ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ВИХОВАТЕЛЯ ДИТЯЧОГО САДКА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 31-34.
Бомба А.Я. та Гаврилюк В.Л. та Каштан С.С. (2005) ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ “ФІКТИВНИХ ОБЛАСТЕЙ” ТА МЕТОДОЛОГІЇ КВАЗІКОНФОРМНИХ ВІДОБРАЖЕНЬ ПРИ МОДЕЛЮВАННІ НЕЛІНІЙНО-СУФОЗІЙНИХ ПРОЦЕСІВ В СЕРЕДОВИЩАХ З ВІЛЬНИМИ МЕЖАМИ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 28-37.
Бомба А.Я. та Климюк Ю.Є. та Присяжнюк І.М. (2005) РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ТИПУ “КОНВЕКЦІЯ-МАСООБМІН” З УРАХУВАННЯМ ЗВОРОТНОГО ВПЛИВУ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 38-44.
Бордюк Н.А. та Бордюк М.А. (2005) ПЕДАГОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИВЧЕННЯ ФУНДАМЕНТАЛЬНИХ ДИСЦИПЛІН СТУДЕНТАМИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ ,,ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. ТРУДОВЕ НАВЧАННЯ” В УМОВАХ НОВОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 73-77.
Будз М.М. (2005) ЗАБУТЕ ІМ’Я(До 130-річчя від дня народження Ольги Окуневської). Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 133-136.
Буцяк В.І. (2005) СТИЛЬОВА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ МАЙСТЕРНОСТІ МУЗИКАНТА. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 85-90.
Бєлова С.А. (2005) МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ У БРЕМЕНСЬКИХ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНИХ ШКОЛАХ ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 40-43.
В
Войтко А.І. (2005) ПІДГОТОВКА СТУДЕНТІВ ДО ПРОФОРІЄНТАЦІЙНОЇ РОБОТИ З УЧНЯМИ В ПРОЦЕСІ ПЕДАГОГІЧНОЇ ПРАКТИКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 71-73.
Войтко А.І. (2005) ПРОФЕСІЙНІ ПРОБИ ЯК ЗАСІБ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ 8 – 9 КЛАСІВ ДО ВИБОРУ ПРОФЕСІЇ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 43-45.
Г
Герасименко О.А. (2005) ОСВІТНІ ЗАКЛАДИ НА ВОЛИНІ ХVІ – ХVІІІ СТОЛІТЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 125-128.
Герасимчук Ю.О. (2005) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПІЗНАВАЛЬНИХ ІНТЕРЕСІВ У СТУДЕНТІВ – МАЙБУТНІХ ВЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 88-92.
Глущук О.Г. (2005) НАЦІОНАЛЬНІ ТРАДИЦІЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКІЛЬНИХ ГУРТКІВ МИСТЕЦЬКОГО ПРОФІЛЮ (НА МАТЕРІАЛАХ ВОЛИНІ 20-Х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ). Мистецька освіта та мистецтво освіти в контексті формування сталого суспільства, 2005 (Ч. 1). с. 179-182.
Горопаха Н.М. (2005) СПІВПРАЦЯ ДОШКІЛЬНОГО ЗАКЛАДУ ТА РОДИНИ У ВИХОВАННІ ЕКОЛОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 15-20.
Граб О.В. (2005) ФУНКЦІОНУВАННЯ РОМАНТИЗМУ У ТВОРЧОСТІ ГАЛИЦЬКИХ МИТЦІВ КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТЬ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 11-19.
Д
Дем'яненко Т.П. (2005) ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ПІДГОТОВКИ УЧНІВСЬКОЇ МОЛОДІ ДО ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В ПРОЦЕСІ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 77-80.
Дем'янюк Т.Д. (2005) ІННОВАЦІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ КАФЕДРИ ТЕОРІЇ І МЕТОДИКИ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 4-13.
Дем'янюк Т.Д. та Камінська Є.І. (2005) ДУХОВНО-МОРАЛЬНИЙ РОЗВИТОК ОСОБИСТОСТІ УЧНЯ В УМОВАХ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ НАЦІОНАЛЬНОЇ „ШКОЛИ – РОДИНИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 40-44.
Дем’янюк Б.П. (2005) ФОРМУВАННЯ НАУКОВОГО СВІТОГЛЯДУ ШКОЛЯРІВ ПРИ ВИКЛАДАННІ ФІЗИКИ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 37-40.
Дещинський Л.Є. та Постоловський Р.М. (2005) СТАТУС УКРАЇНИ В МІЖНАРОДНИХ ВІДНОСИНАХ У ПЕРІОД ДРУГОЇ СВІТОВОЇ ВІЙНИ. Вісник Національного університету "Львівська політехніка", 2005: Вип. 541. с. 5-13.
Джеджера К.В. (2005) ЕТИКЕТ ЯК ПРОБЛЕМА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ. Нова педагогічна думка, 2005 (№ 3). с. 28-31. ISSN 2520-6427
Джеджера К.В. (2005) ІМІДЖ МАЙБУТНЬОГО СПЕЦІАЛІСТА МИСТЕЦЬКОГО НАПРЯМУ. Теоретичні та методичні засади неперервної мистецької освіти, 2005. с. 43-45.
Джеджера К.В. (2005) ПРОБЛЕМА ЕМПАТІЇ У КОНТЕКСТІ ГУМАНІЗАЦІЇ ВЗАЄМИН СТУДЕНТІВ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Нова педагогічна думка, 2005 (№ 1). с. 26-30.
Дзвінка Р.І. (2005) КОМПЛЕКСНИЙ ПІДХІД У СИСТЕМІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ СТУДЕНТІВ СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ “МУЗИЧНИЙ ФОЛЬКЛОР”. Науково-практична конференція до 125-річчя з дня народження К.В.Квітки, 2005. с. 19-23.
Димченко С.С. (2005) ПЕДАГОГІЧНІ ІДЕЇ ТА ДОСВІД М.І. РІЗОЛЯ В КОНТЕКСТІ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОГО БАЯННОГО МИСТЕЦТВА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 120-125.
Дичківська І.М. (2005) ІННОВАЦІЙНА ПОЗИЦІЯ ВИКЛАДАЧА У РОЗВИТКУ ТВОРЧОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОСТІ СТУДЕНТА – МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 11-15.
К
Кирильчук Ю.В. (2005) ПРОБЛЕМИ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛЯ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ „ТЕХНОЛОГІЯ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 10-13.
Климюк Ю.Є. (2005) ЧИСЕЛЬНО-АСИМПТОТИЧНЕ НАБЛИЖЕННЯ РОЗВ’ЯЗКІВ ОДНОГО КЛАСУ МОДЕЛЬНИХ ПРОСТОРОВИХ НЕЛІНІЙНИХ СИНГУЛЯРНО ЗБУРЕНИХ КРАЙОВИХ ЗАДАЧ ТИПУ “КОНВЕКЦІЯ-ДИФУЗІЯ-МАСООБМІН”. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 80-93.
Козлюк О.А. (2005) МЕТОДИ І ПРИЙОМИ ФОРМУВАННЯ ГУМАНІСТИЧНОЇ СПРЯМОВАНОСТІ СПІЛКУВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 54-57.
Косарєва О.І. (2005) ОСОБЛИВОСТІ ЕМОЦІЙНОГО СТАВЛЕННЯ СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ДО ЧЛЕНІВ СВОЄЇ СІМ’Ї. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 60-63.
Кособуцька Г.П. (2005) КРЕДИТНО-МОДУЛЬНА СИСТЕМА: ЗАВДАННЯ, ПОШУК, РЕЗУЛЬТАТИ У ВИЩОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 100-104.
Крижановська Т.І. (2005) ШЛЯХИ ОНОВЛЕННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МУЗИКАНТІВ-ПЕДАГОГІВ У КУРСІ “ІСТОРІЯ МУЗИКИ”. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 117-120.
Курята Ю.В. (2005) ДОСЛІДЖЕННЯ ВПЛИВУ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ НА СОЦІАЛІЗАЦІЮ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ У СУЧАСНИХ УМОВАХ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2005 (Вип.6). с. 160-168. ISSN 2519-2558
Курята Ю.В. (2005) ДОСЛІДЖЕННЯ СПЕЦИФІКИ ПРОЦЕСУ АДАПТАЦІЇ ДІТЕЙ ДО НОВИХ УМОВ ДОРОСЛІШАННЯ В СУСПІЛЬСТВІ ПЕРЕХІДНОГО ТИПУ. Гуманітарна освіта в профільних вищих навчальних закладах: проблеми і перспективи, 2005 (Т.1). с. 13-14.
Курята Ю.В. (2005) ОБ’ЄКТИВІЗАЦІЯ КРЕАТИВНОГО ХАРАКТЕРУ ПРОЦЕСУ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ МОЛОДШИХ КЛАСІВ ЧЕРЕЗ ФЕНОМЕН ДИТЯЧОЇ ГРИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2005 (Вип.7). с. 200-205. ISSN 2519-2558
Курята Ю.В. (2005) СУЧАСНІ НАПРЯМИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ. Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України, 2005 (Т.7): Вип.4. с. 176-183.
Курята Ю.В. (2005) ХАРАКТЕРИСТИКА ОСНОВНИХ ЧИННИКІВ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ У СУЧАСНОМУ СУСПІЛЬСТВІ. Wyksztaіcenie i nauka bez granic – ‘2005, 2005 (Т.19). с. 79-81.
Курята Ю.В. (2005) РОЗВИТОК КРЕАТИВНОГО МИСЛЕННЯ ЯК ФАКТОРА СОЦІАЛІЗАЦІЇ УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ У ЗАГАЛЬНООСВІТНІЙ ШКОЛІ. Україна на шляху до європейської спільноти в умовах Помаранчевої революції, 2005 (Вип.10). с. 184-185.
Л
Літковець О.Д. (2005) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГРАФІЧНИХ ВМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 29-34.
М
Малафіїк І.В. (2005) ДИДАКТИЧНИЙ ПРИНЦИП СИСТЕМНОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 132-135.
Маліновська Н.В. (2005) ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ФОНЕМАТИЧНОГО СЛУХУ ТА НАВИЧОК ЗВУКОВОГО АНАЛІЗУ СЛІВ У ДОШКІЛЬНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 34-37.
Марчук Г.В. (2005) ДОРОСЛИЙ ЯК ЧИННИК СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 57-60.
Меналюк Г.Ф. (2005) ФОРМУВАННЯ ДОВЕДЕНЬ У ДОШКІЛЬНЯТ В ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ МАТЕМАТИКОЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 48-52.
Мороз І.П. (2005) МАТЕМАТИЧНЕ МОДЕЛЮВАННЯ ПРОЦЕСУ ПРОХОДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОМАГНІТНИХ ХВИЛЬ ЧЕРЕЗ ДІЕЛЕКТРИЧНУ ХВИЛЕВОДНУ СИСТЕМУ З КЕРУЮЧИМ ЕЛЕМЕНТОМ НА P-I-N- СТРУКТУРІ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 124-133.
Н
Наумчукк Г.І. (2005) ДУХОВНІСТЬ І ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 105-109.
Нечипорук Л.І. (2005) ФОРМУВАННЯ НООСФЕРНОЇ МОРАЛЬНОЇ ПОЗИЦІЇ СТАРШОКЛАСНИКІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 89-93.
О
Остапчук М.В. (2005) РОЗГЛЯД ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ ФІЗИКИ КРІЗЬ ПРИЗМУ ДИДАКТИЧНОЇ СИСТЕМИ. Збірник наукових праць Кам'янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка, 2005: Вип. 11. с. 57-60.
П
Павелків О.М. (2005) ФОРМУВАННЯ В УЧНІВ ІНТЕРЕСУ ДО ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПРОЦЕСІ ОВОЛОДІННЯ ЕКОНОМІЧНИМ РОЗРАХУНКОМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 74-78.
Павелків Р.В. (2005) ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ САМОСТІЙНОСТІ СУЧАСНИХ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 78-82.
Парховнюк Г.О. та Сингаївський Д.В. (2005) ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТАРШОКЛАСНИКІВ З ВИКОРИСТАННЯМ ДИДАКТИЧНОГО КОМП’ЮТЕРНОГО СЕРЕДОВИЩА. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 60-62.
Петренко О.Б. (2005) ГРОМАДЯНСЬКА СПРЯМОВАНІСТЬ ДІЯЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКИХ ПРОСВІТИТЕЛЬОК КІНЦЯ ХІХ–ПОЧАТКУ ХХ СТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 120-124.
Поніманська Т.І. (2005) ГУМАНІСТИЧНЕ ВИХОВАННЯ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ВЗАЄМОДІЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 4-7.
Присяжнюк І.М. (2005) АСИМПТОТИЧНЕ НАБЛИЖЕННЯ РОЗВ’ЯЗКІВ СИНГУЛЯРНО ЗБУРЕНИХ КРАЙОВИХ ЗАДАЧ КОНВЕКТИВНОЇ ДИФУЗІЇ ЗА УМОВ МАЛОГО МАСООБМІНУ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 146-160.
Пшеничний В.В. (2005) МЕТОДИКА НАВЧАННЯ СТУДЕНТІВ РОЗРОБЦІ КОНСТРУКТОРСЬКОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗА МОНОПРОЕКЦІЄЮ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 80-81.
Піддубник В.Г. та Якимчук С.Н. (2005) ОСНОВИ РОБОТИ З ВОКАЛЬНИМ АНСАМБЛЕМ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 130-134.
Р
Рабченюк Т.С. (2005) ОСОБЛИВОСТІ ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНОЇ ДИТИНИ В СУЧАСНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 27-33.
Рабченюк Т.С. (2005) ІНДИВІДУАЛЬНЕ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНЕ ЗАВДАННЯ ЯК ВИД САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТА ТВОРЧОГО ХАРАКТЕРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 137-143.
Рибак Ю.П. (2005) ЖАНРИ ОБРЯДОВИХ ПІСЕНЬ У ТРАДИЦІЇ ВЕРХНЬОПРИП’ЯТСЬКОЇ НИЗОВИНИ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 123-131.
С
Сойчук Р.Л. (2005) КОНТРАСТИ АМЕРИКАНСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИХОВАННЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 47-50.
Степанова О.І. (2005) АКТИВІЗАЦІЯ ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ДОШКІЛЬНИКІВ У ПРОЦЕСІ ЗАСВОЄННЯ ЛЕКСИКИ РІДНОЇ МОВИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 37-40.
Сяський В.А. (2005) ОДНОСТОРОННІЙ КОНТАКТ ДВОЗВ’ЯЗНОГО ШТАМПА З КУТОВИМИ ТОЧКАМИ І КРИВОЛІНІЙНОГО ОТВОРУ В НЕСКІНЧЕННІЙ ІЗОТРОПНІЙ ПЛАСТИНЦІ. Волинський математичний вісник, 2005 (Вип.3). с. 161-174.
Т
Тарчинська Ю.Г. (2005) ВИРАЖЕННЯ ІДЕЙ ДУХОВНИХ ТЕКСТІВ У МУЗИЦІ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 71-74.
Тимощук Н.С. (2005) ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ТА ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ОСОБИСТІСНО ОРІЄНТОВАНОГО ВИХОВАННЯ СТАРШОКЛАСНИКІВ У ПОЗАКЛАСНІЙ РОБОТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 50-56.
Трофимчук О.І. (2005) КЛАСИФІКАЦІЯ РЕПЕРТУАРУ ТА СКЛАДІВ ОРКЕСТРІВ НАРОДНИХ ІНСТРУМЕНТІВ. Українська культура: минуле, сучасне, шляхи розвитку, 2005 (Вип.10). с. 102-111.
Тюска В.Б. (2005) ПРОБЛЕМА ТВОРЧОСТІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА У СУЧАСНИХ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНИХ ДОСЛІДЖЕННЯХ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 20-23.
Ф
Фещук Ю.В. (2005) ШЛЯХИ РОЗВИТКУ ПРОСТОРОВОГО МИСЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ЗА ДОПОМОГОЮ КОМП’ЮТЕРНОЇ ГРАФІКИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 69-71.
Х
Хоронжевський О.М. та Янцур М.С. (2005) СФОРМОВАНІСТЬ ЗНАНЬ З КУЛЬТУРИ ПРАЦІ ТА ГІГІЄНІЧНОЇ КУЛЬТУРИ В УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 38-43.
Ц
Цапун Р.В. (2005) РУШНИК ОБРЯДОВІЙ КУЛЬТУРІ УКРАЇНЦІВ. Нова педагогічна думка, 2005 (№4). с. 94-97. ISSN 2520-6427
Цапун Р.В. (2005) ДАВНІ ЗВИЧАЇ СЕЛА СВАРИЦЕВИЧІ. Дубровиці-1000 років, 2005. с. 114-121.
Ч
Черній А.Л. (2005) ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПЕДАГОГІЧНІ ЗАСАДИ ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ В ОРГАНІЗАЦІЇ ПЛАСТ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 45-47.
Ш
Шугаєва Л.М. (2005) ВИТОКИ І ТРАНСФОРМАЦІЯ ХРИСТОВІРІВ: ОСОБЛИВОСТІ ВІРОВЧЕННЯ. Українське релігієзнавство, 2005 (33). с. 55-67.
Шугаєва Л.М. (2005) ХІЛІАСТИЧНО-ЕСХАТОЛОГІЧНЕ СЕКТАНТСЬКЕ ОБ’ЄДНАННЯ ЄГОВІСТІВ-ІЛЬЇНЦІВ. Українське релігієзнавство, 2005 (Вип.34): №2. с. 66-73.
Шутяк В.Г. (2005) ОСОБИСТІСНО–ОРІЄНТОВАНИЙ ПІДХІД У ТРУДОВОМУ НАВЧАННІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 23-29.
Я
Якимчук М.Ю. (2005) ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.32). с. 150-153.
Янцур Л.А. (2005) ОСОБЛИВОСТІ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА ПЕДАГОГІЧНЕ СУПРОВОДЖЕННЯ ОБРАЗОТВОРЧОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА РІЗНИХ ЕТАПАХ ХУДОЖНЬО-ТВОРЧОГО ЗРОСТАННЯ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.31). с. 21-27.
Янцур М.С. (2005) ПЕРСПЕКТИВИ РЕФОРМУВАННЯ ТРУДОВОЇ ПІДГОТОВКИ УЧНІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 4-9.
Янцур М.С. та Єзерська Н.Р. (2005) ПРОФЕСІЙНА СПРЯМОВАНІСТЬ УЧНІВ 9-Х КЛАСІВ ПІВНІЧНО-ЗАХІДНОГО РЕГІОНУ УКРАЇНИ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 54-59.
Янцур М.С. та Симонович Н.В. (2005) ІНДИВІДУАЛІЗАЦІЯ ПРОЦЕСУ НАВЧАННЯ УЧНІВ 8-9 КЛАСІВ КОНСТРУЮВАННЮ ШВЕЙНИХ ВИРОБІВ НА ОСНОВІ ДИФЕРЕНЦІЙОВАНИХ ЗАВДАНЬ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2005 (Вип.33). с. 65-69.