Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тип документа: "Розділ Книги"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Перейти до: S | V | А | Б | В | Г | Д | К | М | О | П | Р | С | Т | Ф | Ч | Ш | Я
Число елементів: 37.

S

Sarnavska O. та Yakovyshyna T. (2020) Contents of components of professional self-development of higher education = Зміст компонентів професійного саморозвитку здобувачів вищої освіти. In: Education during a pandemic crisis: problems and prospects. The Academy of Management and Administration in Opole, с. 181-186. ISBN 978 – 83 – 66567 – 08 – 5

Shymko O.V. (2020) STRATEGIC APPROACH TO ENSURING THE COMPETITIVENESS OF TRADE ENTERPRISES. In: Scientific approaches to the study of the world economy. Primedia eLaunch, Boston, с. 12-17. ISBN 978-1-64945-870-4

V

Vitkalov S. (2020) THE DISCOURSE OF “LOCAL” IN MODERN CULTURAL KNOWLEDGE: CONCEPTS AND RESEARCH STRATEGIES. In: Culture and Art Panorama of Ukraine. Liha-Pres, Lviv-Toruń, с. 121-137. ISBN 978-966-397-186-5

А

Аладько Д.О. (2020) МЕНТАЛЬНО-ЕМОЦІЙНА І ПОВЕДІНКОВА ХАРАКТЕРИСТИКА ЛЮДИНИ КРІЗЬ ПРИЗМУ НОМІНАЦІЙ ПОСУДУ В АНГЛІЙСЬКІЙ ТА УКРАЇНСЬКІЙ МОВАХ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 28-39.

Б

Безкоровайна О.В. та Павлюк Г.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСОБИСТІСНОМУ РОЗВИТКУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. In: Pedagogy: Theory, Science and Practice. Yunona Publishing, New York, с. 88-107. ISBN 978-0-9988574-3-7

Боровець О.В. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ФОРМУВАННЯ ДИДАКТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 67-88. ISBN 978-617-601-320-4

Бричок С.Б. (2020) РОЛЬ І МІСЦЕ КУРСУ «ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ» У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНЬОГО ПЕДАГОГА. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 158-180. ISBN 978-617-601-320-4

В

Веремчук А.П. (2020) САМООСВІТА ЯК ВАЖЛИВИЙ СКЛАДНИК ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПЕДАГОГІВ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 212-232. ISBN 978-617-601-320-4

Г

Гудовсек О.А. (2020) ЕСТЕТИЧНЕ ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 89-107. ISBN 978-617-601-320-4

Д

Деменчук О.В. (2020) МОДЕЛІ СЕМАНТИЧНОЇ ДЕРИВАЦІЇ ЛЕКСИКИ ДЕВІАНТНИХ МЕНТАЛЬНИХ СТАНІВ (на матеріалі української, польської та англійської мов). In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 40-54.

Дичківська І.М. (2020) КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ У ВІТЧИЗНЯНОМУ ТА ЗАРУБІЖНОМУ ОСВІТНЬОМУ ПРОСТОРІ: ПОРІВНЯЛЬНИЙ АСПЕКТ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 36-48. ISBN 978-966-416-767-0

Дубич К.В. (2020) СУЧАСНІ СОЦІАЛЬНО-ДЕМОГРАФІЧНІ РЕАЛІЇ ТІНЬОВОЇ ЗАЙНЯТОСТІ НАСЕЛЕННЯ УКРАЇНИ. In: Публічне управління у сфері зайнятості в Україні у контексті євроінтеграції: проблеми, ефектиність, інноаційність, результатиність. Інститут підготовки кадрів державної служби зайнятості України, Київ, с. 99-111. ISBN 978-617-649-061-6

К

Калініченко М.М. (2020) ІНТЕЛЕКТУАЛЬНИЙ ОБРАЗ ЛЮДИНИ В ЛІТЕРАТУРІ ПІВНІЧНОАМЕРИКАНСЬКОГО РОМАНТИЗМУ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 126-132.

Козлюк О.А. (2020) РОЗВИТОК ПЕДАГОГІЧНОЇ ТВОРЧОСТІ У МАЙБУТНІХ СПЕЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 165-176. ISBN 978-966-416-767-0

Козлюк О.А. та Косарєва О.І. (2020) СОЦІАЛЬНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ ЯК ОСОБИСТІСНА ХАРАКТЕРИСТИКА СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. In: Освіта дорослих: світові тенденції, українські реаліїта перспективи. Харківський національний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди, Харків.

Колупаєва Т.Є. (2020) ПІДГОТОВКА МАГІСТРІВ ДО ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ У ПЕДАГОГІЧНОМУ ЗВО. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 24-47. ISBN 978-617-601-320-4

Косарєва Г.М. (2020) ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВЧИТЕЛЯ-ЛОГОПЕДА В ІНКЛЮЗИВНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩІ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 136-150. ISBN 978-966-416-767-0

Косарєва О.І. (2020) ПСИХОЛОГІЧНИЙ СУПРОВІД БАТЬКІВ ЯК ЗАСІБ ПСИХОКОРЕКЦІІ ОСОБИСТІСНОГО РОЗВИТКУ ДИТИНИ З ПОРУШЕННЯМИ МОВЛЕННЯ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 104-117. ISBN 978-966-416-767-0

Кучма Т.В. (2020) ВЕРБАЛЬНІ АСОЦІАЦІЇ ЯК ВІДОБРАЖЕННЯ МЕНТАЛЬНОГО ПРОСТОРУ ЛЮДИНИ (на матеріалі української, польської та німецької мов). In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 55-62.

Кінащук А.В. (2020) ЛІНГВІСТИЧНИЙ АСПЕКТ КАТЕГОРІЙ РАЦІОНАЛЬНОСТІ ТА ІРРАЦІОНАЛЬНОСТІ: ВІД ПОРІВНЯЛЬНО-ІСТОРИЧНОЇ ДО СИНЕРГЕТИЧНОЇ ПАРАДИГМИ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 6-18.

М

Микитин Т.М. (2020) ПРОЕКТУВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ СТЕЖОК У РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ. In: Беларусь – Украина: многовекторные направления развития туризма в регионах. ПолесГУ, Пинск, с. 95-102. ISBN 978-985-516-609-3

Міщеня О.М. (2020) ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНА ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 128-157. ISBN 978-617-601-320-4

О

Орел І.І. (2020) ВІДОБРАЖЕННЯ НАЦІОНАЛЬНО-МОВНОЇ КАРТИНИ СВІТУ В СЕМАНТИЦІ ФРАЗЕОЛОГІЗМІВ З ФОЛЬКЛОРНИМ КОМПОНЕНТОМ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 80-91.

П

Павлова О.И. (2020) СТРУКТУРНО-СЕМАНТИЧЕСКИЕ ОСОБЕННОСТИ АНГЛИЙСКОГО ТЕРМИНОПОЛЯ «МЕНТАЛЬНОЕ ЗДОРОВЬЕ ЧЕЛОВЕКА». In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 92-101.

Павловська Л.О. (2020) АРХЕТИПНІ МІФОЛОГІЧНІ ОБРАЗИ В СЕМАНТИЦІ ВЕРБАЛЬНИХ ФОРМУЛ ПОБАЖАНЬ У РІЗНОСТРУКТУРНИХ МОВАХ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 70-79.

Павлюк Т.О. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ЛОГОПЕДИЧНОЇ РОБОТИ З ДІТЬМИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ПОРУШЕННЯМИ СЕНСОРНОЇ СФЕРИ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 94-104. ISBN 978-966-416-767-0

Пляшко О.С. (2020) ОРГАНІЗАЦІЯ ХАРЧУВАННЯ У ЗАКЛАДАХ ОСВІТИ: ОЦІНКА ТЕНДЕНЦІЙ ФІНАНСУВАННЯ І ПЕРЕДУМОВ ФОРМУВАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОЇ БЕЗПЕКИ СУСПІЛЬСТВА. In: Інноваційні засади управління людськими ресурсами: можливості, виклики, пріоритети досягнення соціально-економічної безпеки. НУВГП, Рівне, с. 47-59. ISBN 978-966-327-475-1

Р

Руденко Н.М. (2020) ФОРМУВАННЯ МОВЛЕННЄВОЇ АКТИВНОСТІ У ДІТЕЙ З РОЗЛАДАМИ АУТИСТИЧНОГО СПЕКТРУ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 117-124. ISBN 978-966-416-767-0

С

Сойчук Р.Л. (2020) ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ ФОРМУВАННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ: ВИХОВНИЙ АСПЕКТ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 7-23. ISBN 978-617-601-320-4

Сойчук Р.Л. (2020) ФОРМУВАННЯ ЛІДЕРСЬКИХ ЯКОСТЕЙ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ: ПОГЛЯД НА ПРОБЛЕМУ. In: Pedagogy: Theory, Science and Practice. Yunona Publishing, New York, с. 152-174. ISBN 978-0-9988574-3-7

Степанова О.І. (2020) МІСЦЕ ДИСЦИПЛІНИ «ПОЧАТКОВИЙ КУРС УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ» У НАВЧАННІ ДІТЕЙ ІЗ ЗАГАЛЬНИМ НЕДОРОЗВИТКОМ МОВИ (ЗНМ). In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 177-190. ISBN 978-966-416-767-0

Т

Третяк О.М. (2020) ТРЕНІНГОВІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 181-211. ISBN 978-617-601-320-4

Третяк О.М. (2020) Програма тренінгу «Формування комунікативної культури майбутнього педагога». In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 233-234. ISBN 978-617-601-320-4

Ф

Федорова Н.В. (2020) ГУМАНІСТИЧНА СПРЯМОВАНІСТЬ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ЛОГОПЕДІВ ЯК ГОЛОВНА ВИМОГА СУЧАСНОЇ УКРАЇНСЬКОЇ СПЕЦІАЛЬНОЇ ОСВІТИ. In: Гуманізація освітнього простору спеціальної та інклюзивної освіти: теорія і практика. Волинські обереги, Рівне, с. 150-165. ISBN 978-966-416-767-0

Ч

Чеберяк А.М. (2020) МОВНИЙ ПОРТРЕТ Д. ТРАМПА У ЛІНГВО-КОГНІТИВНОМУ ТА КОМУНІКАТИВНОМУ АСПЕКТАХ. In: Мовна концептуалізація ментального простору людини. Рівненський державний гуманітарний університет, Рівне, с. 113-125.

Ш

Шевців З.М. (2020) ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ІМПЛЕМЕНТАЦІЇ ІНКЛЮЗИВНОЇ ОСВІТИ В УКРАЇНІ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 48-66. ISBN 978-617-601-320-4

Я

Яковишина Т.В. (2020) КРЕАТИВНІСТЬ У СТРУКТУРІ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ. In: Професійна підготовка майбутніх педагогів: теорія та практика. О.Зень, Рівне, с. 108-127. ISBN 978-617-601-320-4

Цей список був створений у Sun Apr 28 09:48:01 2024 EEST.