ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСОБИСТІСНОМУ РОЗВИТКУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Безкоровайна О.В. and Павлюк Г.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСОБИСТІСНОМУ РОЗВИТКУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. In: Pedagogy: Theory, Science and Practice. Yunona Publishing, New York, pp. 88-107. ISBN 978-0-9988574-3-7

[img]
Preview
Text
Безкоровайна О.В., Павлюк Г.С. Використання інновац. ігров..pdf

Download (372kB) | Preview

Abstract

Теоретично обґрунтовано й запропоновано розв’язання проблеми використання інноваційних ігрових технологій в особистісному розвитку учнів основної школи на уроках англійської мови. Визначено основні характерні особливості, на основі яких конструюється навчальний процес і, які є значущими під час організації та проведення ігрових технологій із учнями, зокрема: комунікативного спрямування ігор, мотиваційного забезпечення навчального процесу засобами гри, системності, активності, динамічності, зацікавленості, колективності, зворотнього зв’язку, результативності, принцип змагання. Проаналізовано погляди вчених на функціональні можливості інноваційних ігрових технологій на уроках англійської мови. З’ясовано, що в навчальному процесі технологія гри реалізує навчальну, мотиваційно-збуджувальну, орієнтуючу, компенсаторну, виховну функції. На основі аналізу методичної літератури, виділено такі види мовних ігор: фонетичні, орфографічні, ігри для роботи з алфавітом, лексичні.Визначено, що інноваційні ігрові технології призначені для формування вимовних, лексичних та граматичних навичок і тренування вживання мовних явищ та сприяють особистісному розвитку учнів основної школи. З’ясовано навчальні можливості інноваційних ігрових технологій, проаналізовано методику практичного їх використання, охарактеризовано особливості діяльності вчителя та учнів основної школи в процесі гри, яка має три етапи: підготовчий, діяльнісний та завершальний.

Item Type: Book Section
Additional Information: Безкоровайна О.В. Використання інноваційних ігрових технологій в особистісному розвитку учнів основної школи на уроках англійської мови / О.В.Безкоровайна, Г.С.Павлюк // Pedagogy: Theory, Science and Practice: Collective monograph. - New York ; USA, 2020. - С. 88-107.
Uncontrolled Keywords: інновації, ігрові технології, урок англійської мови, учні основної школи, особистісний розвиток учнів
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.5 Адміністративне управління. Керівництво > 005.59 Рішення проблеми. Виявлення та усунення недоліків. Доведення до кінця > 005.591 Регулювання. Модифікація. Перегляд, ревізія > 005.591.6 Модернізація. Автоматизація. Інновація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 31 Jan 2021 18:49
Last Modified: 17 Aug 2023 07:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3253

Actions (login required)

View Item View Item