Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСОБИСТІСНОМУ РОЗВИТКУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Безкоровайна О.В. та Павлюк Г.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСОБИСТІСНОМУ РОЗВИТКУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. In: Pedagogy: Theory, Science and Practice. Yunona Publishing, New York, с. 88-107. ISBN 978-0-9988574-3-7

[img]
Перегляд
Текст
Безкоровайна О.В., Павлюк Г.С. Використання інновац. ігров..pdf

Завантажити (372kB) | Перегляд

Анотація

Теоретично обґрунтовано й запропоновано розв’язання проблеми використання інноваційних ігрових технологій в особистісному розвитку учнів основної школи на уроках англійської мови. Визначено основні характерні особливості, на основі яких конструюється навчальний процес і, які є значущими під час організації та проведення ігрових технологій із учнями, зокрема: комунікативного спрямування ігор, мотиваційного забезпечення навчального процесу засобами гри, системності, активності, динамічності, зацікавленості, колективності, зворотнього зв’язку, результативності, принцип змагання. Проаналізовано погляди вчених на функціональні можливості інноваційних ігрових технологій на уроках англійської мови. З’ясовано, що в навчальному процесі технологія гри реалізує навчальну, мотиваційно-збуджувальну, орієнтуючу, компенсаторну, виховну функції. На основі аналізу методичної літератури, виділено такі види мовних ігор: фонетичні, орфографічні, ігри для роботи з алфавітом, лексичні.Визначено, що інноваційні ігрові технології призначені для формування вимовних, лексичних та граматичних навичок і тренування вживання мовних явищ та сприяють особистісному розвитку учнів основної школи. З’ясовано навчальні можливості інноваційних ігрових технологій, проаналізовано методику практичного їх використання, охарактеризовано особливості діяльності вчителя та учнів основної школи в процесі гри, яка має три етапи: підготовчий, діяльнісний та завершальний.

Тип елементу: Розділ Книги
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Безкоровайна О.В. Використання інноваційних ігрових технологій в особистісному розвитку учнів основної школи на уроках англійської мови / О.В.Безкоровайна, Г.С.Павлюк // Pedagogy: Theory, Science and Practice: Collective monograph. - New York ; USA, 2020. - С. 88-107.
Ключові слова: інновації, ігрові технології, урок англійської мови, учні основної школи, особистісний розвиток учнів
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 005 Управління. Менеджмент > 005.5 Адміністративне управління. Керівництво > 005.59 Рішення проблеми. Виявлення та усунення недоліків. Доведення до кінця > 005.591 Регулювання. Модифікація. Перегляд, ревізія > 005.591.6 Модернізація. Автоматизація. Інновація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
7 Мистецтво. Архітектура. Ігри. Спорт > 79 Видовищні мистецтва. Розваги. Ігри. Спорт > 796 Спорт. Ігри. Фізичні вправи
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра міжкультурної комунікації, теорії, історії та методики викладання зарубіжної літератури
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 31 Січ 2021 18:49
Останні зміни: 17 Серп 2023 07:33
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/3253

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу