Безкоровайна О.В. та Павлюк Г.С. (2020) ВИКОРИСТАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ОСОБИСТІСНОМУ РОЗВИТКУ УЧНІВ ОСНОВНОЇ ШКОЛИ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. In: Pedagogy: Theory, Science and Practice. Yunona Publishing, New York, с. 88-107. ISBN 978-0-9988574-3-7
|
Текст
Безкоровайна О.В., Павлюк Г.С. Використання інновац. ігров..pdf Завантажити (372kB) | Перегляд |
Анотація
Теоретично обґрунтовано й запропоновано розв’язання проблеми використання інноваційних ігрових технологій в особистісному розвитку учнів основної школи на уроках англійської мови. Визначено основні характерні особливості, на основі яких конструюється навчальний процес і, які є значущими під час організації та проведення ігрових технологій із учнями, зокрема: комунікативного спрямування ігор, мотиваційного забезпечення навчального процесу засобами гри, системності, активності, динамічності, зацікавленості, колективності, зворотнього зв’язку, результативності, принцип змагання. Проаналізовано погляди вчених на функціональні можливості інноваційних ігрових технологій на уроках англійської мови. З’ясовано, що в навчальному процесі технологія гри реалізує навчальну, мотиваційно-збуджувальну, орієнтуючу, компенсаторну, виховну функції. На основі аналізу методичної літератури, виділено такі види мовних ігор: фонетичні, орфографічні, ігри для роботи з алфавітом, лексичні.Визначено, що інноваційні ігрові технології призначені для формування вимовних, лексичних та граматичних навичок і тренування вживання мовних явищ та сприяють особистісному розвитку учнів основної школи. З’ясовано навчальні можливості інноваційних ігрових технологій, проаналізовано методику практичного їх використання, охарактеризовано особливості діяльності вчителя та учнів основної школи в процесі гри, яка має три етапи: підготовчий, діяльнісний та завершальний.
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |