Елементи, в яких тип документа: "Методичні рекомендації"
Вгору на рівень |
Методичні рекомендації
Андрощук І.М. Методичні рекомендації щодо роботи зі звітом та аналізом звіту програми з виявлення плагіату StrikePlagiarism. [Методичні рекомендації]
Бабич С.М. Методичний посібник до вивчення теми Основи роботи в нотному редакторі MuseScore із навчальної дисципліни "Музична інформатика". [Методичні рекомендації]
Безкоровайна О.В. ФОРМУВАННЯ МИРОЛЮБНОЇ ПОЗИЦІЇ ПІДЛІТКА В СИСТЕМІ РОБОТИ УЧНІВСЬКИХ ОБ’ЄДНАНЬ. [Методичні рекомендації]
Бойко Н.Г. та Михальчук Н.О. ПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ВАРІАНТІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Бомба А.Я. та Барановська І.А. та Сень Я.Г. КРОК ДО ОЛІМПІАДИ (арифметика для школярів). [Методичні рекомендації]
Бомба А.Я. та Барановська І.А. та Теребус А.В. ВІД ЗАДАЧКИ ДО ЗАДАЧІ (матеріали для підготовки учнів до участі в математичних конкурсах та олімпіадах). [Методичні рекомендації]
Бомба А.Я. та Белешко Д.Т. та Дейнека О.Ю. та Тадєєв П.О. та Турбал Ю.В. МАТЕМАТИКА. [Методичні рекомендації]
Бомба А.Я. та Белешко Д.Т. та Дейнека О.Ю. та Тадєєв П.О. та Турбал Ю.В. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЮНОМУ НАУКОВЦЮ - ЧЛЕНУ МАТЕМАТИЧНОГО ВІДДІЛЕННЯ МАН ЩОДО НАПИСАННЯ НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ РОБОТИ. [Методичні рекомендації]
Бомба А.Я. та Крока Л.Л. МАТЕМАТИЧНІ ЗМАГАННЯ: 2012-2013 та 2013-2014 н.р. [Методичні рекомендації]
Бомба А.Я. та Малаш К.М. ЗАДАЧІ МАТЕМАТИЧНИХ ОЛІМПІАД 2014-2015 н.р. [Методичні рекомендації]
Бомба А.Я. та Столярчук В.К. ДІЙСНІ ЧИСЛА. [Методичні рекомендації]
Бондарчук А.Я. ВИХОВАННЯ У СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ КУЛЬТУРИ СІМЕЙНИХ ВЗАЄМИН. [Методичні рекомендації]
Боровець О.В. ПЕДАГОГІКА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ. [Методичні рекомендації]
Бричок С.Б. ГЛОСАРІЙ ДО ДИСЦИПЛІНИ «МОНІТОРИНГ ТА ПЕДАГОГІЧНИЙ КОНТРОЛЬ У ВИЩІЙ ШКОЛІ». [Методичні рекомендації]
Бричок С.Б. САМОСТІЙНА РОБОТА ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Методичні рекомендації]
Бричок С.Б. ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ УНІВЕРСИТЕТСЬКОЇ ОСВІТИ: ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ І ТЕРМІНИ. [Методичні рекомендації]
Бричок С.Б. СЛОВНИК ПОНЯТЬ І ТЕРМІНІВ ДО ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ. [Методичні рекомендації]
Буцяк В.І. та Турко Н.Є. та Лосєва Т.Ю. ЦИКЛ «МУЗИЧНІ ПОСВЯТИ» Б.ФІЛЬЦ. [Методичні рекомендації]
Бучковська О.Ю. АНАЛІТИКО-СИНТЕТИЧНА ПЕРЕРОБКА ІНФОРМАЦІЇ. [Методичні рекомендації]
Бісовецька Л.А. КУЛЬТУРА НАУКОВОЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Вербець В.В. СОЦІОЛОГІЯ: ТЕОРЕТИЧНІ ТА МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ. [Методичні рекомендації]
Вербець В.В. МОНІТОРИНГ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОГО ПРОЦЕСУ. [Методичні рекомендації]
Власов Є.О. та Джура О.Ф. ПІСЕННО-ШКІЛЬНИЙ РЕПЕРТУАР У СУПРОВОДІ ФОРТЕПІАНО (1-4 КЛАСИ). [Методичні рекомендації]
Власюк О.П. СУЧАСНА ХУДОЖНЯ КЕРАМІКА ЯК ВИСТАВКОВИЙ ТВІР ТА ОБ'ЄКТ ПРЕДМЕТНОГО ДИЗАЙНУ. [Методичні рекомендації]
Власюк О.П. ЕКСПЕИЕМЕНТАЛЬНА ПЛАСТИКА ВИСТАВКОВОГО ХАРАКТЕРУ. [Методичні рекомендації]
Воловик Г.П. ЗООЛОГІЯ БЕЗХРЕБЕТНИХ. [Методичні рекомендації]
Галуха Л.Ю. та Давидюк Р.П. та Мартинчук І.І. та Шеретюк В.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПІДГОТОВКИ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ. [Методичні рекомендації]
Гон М.Я. ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ ХХ СТ. ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ. [Методичні рекомендації]
Гордєєв В. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ УКРАЇНСЬКОГО НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. [Методичні рекомендації]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 1 рік навчання). [Методичні рекомендації]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 2 рік навчання). [Методичні рекомендації]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 3 рік навчання). [Методичні рекомендації]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ (вправи біля станка – 4 рік навчання). [Методичні рекомендації]
Гордєєва (Шевчук) О.Ю. та Легка І.П. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "СПЕЦМЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА". [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ І ЛАБОРАТОРНИХ ЗАНЯТЬ ТА ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ "НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ". [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. НАСТУПНІСТЬ ДОШКІЛЬНОЇ ТА ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ В ІНКЛЮЗИВНОМУ ПРОСТОРІ. [Методичні рекомендації]
Горопаха Н.М. ВИХОВАННЯ ОБДАРОВАНИХ ДІТЕЙ. [Методичні рекомендації]
Горіна Л.І. СПЕЦИФІКА РОБОТИ СТУДЕНТІВ В КЛАСІ АНСАМБЛЮ. [Методичні рекомендації]
Горіна Л.І. ІСТОРІЯ ВИКОНАВСТВА НА ДОМРІ. [Методичні рекомендації]
Граб О.В. ФІЛОСОФІЯ КУЛЬТУРИ. [Методичні рекомендації]
Гумінська О.О. МУЗИЧНА ПЕДАГОГІКА: ТРАДИЦІЇ, ІННОВАЦІЇ. [Методичні рекомендації]
Гумінська О.О. та Крижановська Т.І. ВИРОБНИЧА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА МАГІСТРАНТІВ. МИСТЕЦТВО. 1-7 КЛАСИ. [Методичні рекомендації]
Гумінська О.О. та Крижановська Т.І. ВИРОБНИЧА (ПЕДАГОГІЧНА) ПРАКТИКА МАГІСТРАНТІВ. МИСТЕЦТВО. 8-11 КЛАСИ. [Методичні рекомендації]
Давидюк Р.П. ДИСКУСІЙНІ ПРОБЛЕМИ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. [Методичні рекомендації]
Давидюк Р.П. ІСТОРІЯ ВОЛИНІ. [Методичні рекомендації]
Давидюк Р.П. УКРАЇНСЬКА ПОЛІТИЧНА ЕМІГРАЦІЯ В ПОЛЬЩІ. [Методичні рекомендації]
Давидюк Р.П. УКРАЇНСЬКО-ПОЛЬСЬКІ ВІДНОСИНИ У ХХ СТОЛІТТІ. [Методичні рекомендації]
Давидюк Р.П. та Малецька Т. СУЧАСНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ ІСТОРІЇ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. [Методичні рекомендації]
Даюк Ж.Ю. ЗАГАЛЬНЕ ФОРТЕПІАНО. [Методичні рекомендації]
Демчук В.В. БОТАНІЧНА ПРАКТИКА. [Методичні рекомендації]
Демчук В.В. ФІЗІОЛОГІЯ ТА БІОХІМІЯ РОСЛИН. [Методичні рекомендації]
Дем’янюк Б.П. ФОРМУВАННЯ ЦІННІСНИХ ОРІЄНТАЦІЙ УЧНІВ ЗАСОБАМИ ФІЗИКИ. [Методичні рекомендації]
Денисюк Н.В. ХРОНОБІОЛОГІЯ. [Методичні рекомендації]
Джава Н.А. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З НІМЕЦЬКОЇ МОВИ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. [Методичні рекомендації]
Дзвінка Р.І. ПРЕДДИПЛОМНА ПРАКТИКА. [Методичні рекомендації]
Дзвінка Р.І. РЕЖИСУРА ТА ПІДГОТОВКА НАРОДНИХ ОБРЯДОДІЙСТВ. [Методичні рекомендації]
Дзвінка Р.І. ОРГАНІЗАЦІЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ НАД НАВЧАЛЬНИМ МУЗИЧНИМ МАТЕРІАЛОМ. [Методичні рекомендації]
Дзвінка Р.І. ЕТНОКУЛЬТУРНИЙ АСПЕКТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ. [Методичні рекомендації]
Дзвінка Р.І. та Гапон Л. та Алієва Л. та Нярба Р. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПІДГОТУВАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ (БАКАЛАВРА). [Методичні рекомендації]
Доброчинська В.А. ІСТОРІОГРАФІЯ ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. [Методичні рекомендації]
Доброчинська В.А. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. Козацько-гетьманський період XVІІІ століття. [Методичні рекомендації]
Златів Л.М. ЛІНГВІСТИЧНИЙ АНАЛІЗ ТЕКСТУ. [Методичні рекомендації]
Златів Л.М. НАУКОВА РОБОТА З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Карпюк Д.В. ВСТУП ДО ФАХУ. [Методичні рекомендації]
Колупаєва Т.Є. та Третяк О.М. Педагогічна етика викладача вищої школи. [Методичні рекомендації]
Костенко М.С. ІСТОРІЯ ДОКУМЕНТА. [Методичні рекомендації]
Костюк М.П. та Шевчук О.А. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ З "БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ". [Методичні рекомендації]
Костюк М.П. та Шевчук О.А. ПСИХОДІАГНОСТИЧНІ ТА КОНТРОЛЬНІ ТЕСТИ З "БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ". [Методичні рекомендації]
Костюк М.П. та Шевчук О.А. ПСИХОДІАГНОСТИЧНІ ТА КОНТРОЛЬНІ ТЕСТИ З „БЕЗПЕКИ ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ”. [Методичні рекомендації]
Краплич С.О. та Черуха В.В. та Михальчук Н.О. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ФОНЕТИКА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ). [Методичні рекомендації]
Крет О.Д. та Михальчук Н.О. ВПРАВИ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ФОНЕТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). [Методичні рекомендації]
Крижановська Т.І. МЕТОДИКА МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. [Методичні рекомендації]
Крижановська Т.І. МУЗИЧНА ТЕОРІЯ ТА ПРАКТИКА. МОДУЛЬ «ГАРМОНІЯ». [Методичні рекомендації]
Крижановська Т.І. ІСТОРІЯ МУЗИКИ. МОДУЛЬ «ІСТОРІЯ СЛОВ’ЯНСЬКОЇ МУЗИКИ». [Методичні рекомендації]
Крижановська Т.І. ІСТОРІЯ МУЗИКИ. МОДУЛЬ «ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ МУЗИКИ". [Методичні рекомендації]
Крижановська Т.І. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МУЗИЧНИХ ДИСЦИПЛІН (МОДУЛЬ: ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ МУЗИЧНИХ ІСТОРИКО-ТЕОРЕТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН). [Методичні рекомендації]
Кузьмич О.О. та Ричагівська Ю.Є. КУРСОВА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Кузьмич О.О. та Ричагівська Ю.Є. КУРСОВА РОБОТА З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Кузьмич О.О. та Сардига О.В. СУЧАСНА УКРАЇНСЬКА ЛІТЕРАТУРНА МОВА. [Методичні рекомендації]
Кукурудза А.Р. НОВІТНЯ ІСТОРІЯ КРАЇН ЄВРОПИ ТА ПІВНІЧНОЇ АМЕРИКИ. [Методичні рекомендації]
Кіндрат В.К. та Семенович С.В. та Мамчур С.Л. ВСТУПНІ ВИПРОБУВАННЯ ІЗ ЗАГАЛЬНОЇ ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ. [Методичні рекомендації]
Лико Д.В. та Гуцман С.В. НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК З КУРСУ "ЛІКАРСЬКІ РОСЛИНИ". [Методичні рекомендації]
Лико Д.В. та Карпович І.П. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ЗАВДАНЬ АУДИТОРНОЇ ІНДИВІДУАЛЬНОЇ РОБОТИ З ДИСЦИПЛІНИ "БОТАНІКА". [Методичні рекомендації]
Лико Д.В. та Карпович І.П. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ІНДИВІДУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИХ ЗАВДАНЬ З ДИСЦИПЛІНИ "БОТАНІКА". [Методичні рекомендації]
Лико Д.В. та Лико С.М. та Деркач О.А. ҐРУНТОЗНАВСТВО. [Методичні рекомендації]
Лико Д.В. та Мартинюк В.О. та Савчук Р.І. та Сокол Т.К. КРАЄЗНАВСТВО: ФІЗИЧНА ГЕОГРАФІЯ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. [Методичні рекомендації]
Лико Д.В. та Мартинюк В.О. та Савчук Р.І. та Сокол Т.К. ЗАГАЛЬНЕ ЗЕМЛЕЗНАВСТВО: ЗАВДАННЯ ІЗ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ. [Методичні рекомендації]
Лико Д.В. та Мельник В.Й. ОЦІНКА СТАНУ РІЗНИХ ТИПІВ ГРУНТІВ ТА ВИЗНАЧЕННЯ РОЗМІРІВ ШКОДИ, ЗУМОВЛЕНОЇ ЗАБРУДНЕННЯМ І ЗАСМІЧЕННЯМ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРІВ. [Методичні рекомендації]
Литвиненко С.А. ОСНОВИ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. [Методичні рекомендації]
Манелюк Е.В. ТАНЕЦЬ. [Методичні рекомендації]
Манелюк Е.В. та Манелюк Д.І. ФЕСТИВАЛЬНО-КОНКУРСНА ПРАКТИКА В ХОРЕОГРАФІЇ. [Методичні рекомендації]
Манелюк Е.В. та Манелюк Д.І. ТАНЕЦЬ. [Методичні рекомендації]
Манелюк Е.В. та Манелюк Д.І. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІСТОРИКО-ПОБУТОВОГО ТАНЦЮ. [Методичні рекомендації]
Мартинчук І.І. ІСТОРІЯ КРАЇН АЗІЇ АФРИКИ ТА ЛАТИНСЬКОЇ АМЕРИКИ (середні віки). [Методичні рекомендації]
Мартичнук І.І. СПЕЦІАЛЬНІ ІСТОРИЧНІ ДИСЦИПЛІНИ. [Методичні рекомендації]
Матчук А.Л. та Грипич С.Н. ПОЕЗІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ (До вивчення творчості Ліни Костенко). [Методичні рекомендації]
Матчук А.Л. та Грипич С.Н. ПОЕЗІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ (До вивчення творчості Олександра Олеся). [Методичні рекомендації]
Матчук А.Л. та Грипич С.Н. ПРОЗА ДЛЯ ДІТЕЙ В. ВИННИЧЕНКА. [Методичні рекомендації]
Мельни Л.Л. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ ПРАКТИКУМУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Мельник В.Й. ЗАГАЛЬНА ЕКОЛОГІЯ ТА НЕОЕКОЛОГІЯ. [Методичні рекомендації]
Мельник В.Й. ОЦІНКА ЗАБРУДНЕННЯ АТМОСФЕРНОГО ПОВІТРЯ ПРОМИСЛОВИМИ ВИКИДАМИ ПІДПРИЄМСТВ ТА РОЗРАХУНОК КОМПЕНСАЦІЇ ЗБИТКІВ ЗА НАДНОРМАТИВНІ ВИКИДИ ЗАБРУДНЮЮЧИХ РЕЧОВИН В АТМОСФЕРНЕ ПОВІТРЯ. [Методичні рекомендації]
Мельник В.Й. ЕКОЛОГІЧНА ОЦІНКА СТАНУ ВОДНИХ РЕСУРСІВ БАСЕЙНУ РІЧКИ ТА РОЗРАХУНОК ВЕЛИЧИНИ ЗБИТКІВ ЗА ЗАБРУДНЕННЯ ПОВЕРХНЕВИХ ВОД. [Методичні рекомендації]
Мельник В.Й. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ. [Методичні рекомендації]
Мельник В.Й. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ. [Методичні рекомендації]
Мельник Л.Л. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ ІЗ ПРАКТИКУМУ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ І КУРСУ ФАКУЛЬТЕТУ УКРАЇНСЬКОЇ ФІЛОЛОГІЇ НА І СЕМЕСТР (2 модулі). [Методичні рекомендації]
Мельничук О.М. МАЙСТЕРНІСТЬ АКТОРА. [Методичні рекомендації]
Михальчук Н.О. та Бойко Н.Г. ТЕМАТИЧНІ ТЕКСТИ ДЛЯ ЧИТАННЯ З ПРАКТИЧНОГО КУРСУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Мілясевич І.В. та Трачук Л.Ф. та Швецова-Водка Г.М. ОРГАНІЗАЦІЯ ТА МЕТОДИКА БІБЛІОГРАФІЧНОЇ РОБОТИ В БІБЛІОТЕЦІ. [Методичні рекомендації]
Никон О.К. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ З ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОГО ФОРТЕПІАННОГО РЕПЕРТУАРУ (ПОЛІФОНІЧНІ ТВОРИ). [Методичні рекомендації]
Олесюк Л.В. та Михальчук Ю.О. та Михальчук Н.О. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (АНГЛІЙСЬКОЇ). [Методичні рекомендації]
Остапчук М.М. ІНСТРУКТИВНО-ТЕХНІЧНИЙ МАТЕРІАЛ. [Методичні рекомендації]
Остапчук М.М. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТА НАД ЕТЮДАМИ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ. [Методичні рекомендації]
Остапчук М.М. САМОСТІЙНА РОБОТА СТУДЕНТІВ НАД СОНАТАМИ УКРАЇНСЬКИХ КОМПОЗИТОРІВ. [Методичні рекомендації]
Остапчук М.М. ВИВЧЕННЯ ХОРОВИХ ПАРТИТУР НА ФОРТЕПІАНО. [Методичні рекомендації]
Павлова Н.С. КУРСОВА РОБОТА З МЕТОДИКИ НАВЧАННЯ ІНФОРМАТИКИ. [Методичні рекомендації]
Павлова Н.С. ПРОПЕДЕВТИЧНА І ПЕДАГОГІЧНА ПРАКТИКА. [Методичні рекомендації]
Павлунь В.Р. ІНСТРУМЕНТАРІЙ НАРОДНИХ МАЙСТРІВ ДЛЯ ВИГОТОВЛЕННЯ ХУДОЖНІХ ВИРОБІВ З ДЕРЕВА. [Методичні рекомендації]
Пасічник Я.А. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ З ПИТАНЬ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОЇ РОБОТИ З МАТЕМАТИКИ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ ПІД ЧАС ПЕДПРАКТИКИ. [Методичні рекомендації]
Петренко О.Б. ТЕОРІЯ ТА МЕТОДИКА НАВЧАННЯ СОЦІАЛЬНОЇ ТА ЗДОРОВ’ЯЗБЕРЕЖУВАЛЬНОЇ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. [Методичні рекомендації]
Петренко О.Б. та Баліка Л.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО ПРОХОДЖЕННЯ ВИРОБНИЧОЇ (ПЕДАГОГІЧНОЇ) ПРАКТИКИ ЗДОБУВАЧАМИ ВИЩОЇ ОСВІТИ СТУПЕНЯ ДОКТОР ФІЛОСОФІЇ (PHD)СПЕЦІАЛЬНОСТІ 011 ОСВІТНІ, ПЕДАГОГІЧНІ НАУКИ. [Методичні рекомендації]
Петренко С.В. та Сяський В.А. та Бабич С.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ «БАКАЛАВР» ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 121 ІНЖЕНЕРІЯ ПРОГРАМНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ. [Методичні рекомендації]
Петренко С.В. та Сяський В.А. та Бабич С.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ «БАКАЛАВР» ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 122 КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ. [Методичні рекомендації]
Петренко С.В. та Сяський В.А. та Бабич С.М. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВИКОНАННЯ ТА ОФОРМЛЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНОЇ РОБОТИ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ СТУПЕНЯ «МАГІСТР» ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 122 КОМП’ЮТЕРНІ НАУКИ. [Методичні рекомендації]
Поліщук Я.О. та Томчук Л.В. ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ ІЗ КУРСУ "ІСТОРІЯ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ КІНЦЯ ХІХ - ПОЧАТОК ХХ СТОЛІТТЯ" (РАННІЙ МОДЕРНІЗМ). [Методичні рекомендації]
Постоловський Р.М. та Воробйов А.М. та Петрівський Я.Б. та Павелків Р.В. та Поніманська Т.І. та Мосієвич О.С. та Сілков В.В. та Петрівський Б.П. та Грипич С.Н. та Батишкіна Ю.В. та Шульжук Н.В. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО СТРУКТУРИ, ЗМІСТУ Й ОБСЯГІВ НАУКОВИХ ТА НАВЧАЛЬНИХ ВИДАНЬ ВИКЛАДАЧІВ І СТУДЕНТІВ РДГУ. [Методичні рекомендації]
Постоловський Р.М. та Десятничук І.О. ІСТОРІЯ ПІВДЕННИХ І ЗАХІДНИХ СЛОВ’ЯН. [Методичні рекомендації]
Прищепа О.П. ІСТОРІЯ УКРАЇНИ. [Методичні рекомендації]
Прищепа О.П. ОСНОВИ МУЗЕЄЗНАВСТВО. [Методичні рекомендації]
Прищепа О.П. ІСТОРИЧНЕ КРАЄЗНАВСТВО. [Методичні рекомендації]
Прищепа О.П. ОСНОВИ ДЕМОГРАФІЇ. [Методичні рекомендації]
Пуйов В.М. та Пуйова В.В. ОСНОВИ НАРОДНО-СЦЕНІЧНОГО ТАНЦЮ. [Методичні рекомендації]
Пустовіт Г.П. ЯК РОЗРОБИТИ І РЕАЛІЗУВАТИ ЗМІСТ НАУКОВОГО ПРОЄКТУ. [Методичні рекомендації]
Ричагівська Ю.Є. ОСНОВИ УКРАЇНСЬКОЇ ОРФОЕПІЇ. [Методичні рекомендації]
Ричагівська Ю.Є. НАУКОВО-ДОСЛІДНИЦЬКА ПРАКТИКА. [Методичні рекомендації]
Рябоконь В.І. НАУКОВО-МЕТОДИЧНІ ПРАЦІ ДЛЯ КОНСУЛЬТУВАННЯ СТУДЕНТІВ З ПИТАНЬ НАУКОВО-ДОСЛІДНОЇ РОБОТИ. [Методичні рекомендації]
Самохвалова А.В. ФОРМИ ПОСТАНОВКИ ТАНЦІВ. [Методичні рекомендації]
Сидорук В.Й. та Герасимчук І.В. та Постоловський Р.М. ІСТОРІЯ ПІВДЕННИХ I ЗАХІДНИХ СЛОВ’ЯН. [Методичні рекомендації]
Сидорук В.Й. та Жилюк С.І. та Постоловський Р.М. ІСТОРІЯ СЕРЕДНІХ ВІКІВ. [Методичні рекомендації]
Слесаренко А.В. ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОГО СВІТУ („ІСТОРІЯ СТАРОДАВНЬОЇ ГРЕЦІЇ ТА СТАРОДАВНЬОГО РИМУ”). [Методичні рекомендації]
Сойчук Р.Л. та Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. Педагогічна компаративістика і міжнародна освіта. [Методичні рекомендації]
Сойчук Р.Л. та Колупаєва Т.Є. та Міщеня О.М. ІННОВАЦІЙНІ ОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ. [Методичні рекомендації]
Сташук О.А. ПЛАСТИЧНА АНАТОМІЯ. [Методичні рекомендації]
Степанець Л.І. МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ СЦЕНІЧНОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Стихун Л.П. СЦЕНІЧНА МОВА: ТЕХНІКА МОВИ ТА ХУДОЖНЄ ЧИТАННЯ. [Методичні рекомендації]
Ступницька Н.І. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ПРАКТИЧНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ "РОЗМІЩЕННЯ ПРОДУКТИВНИХ СИЛ" ДЛЯ СТУДЕНТІВ ДЕННОЇ ФОРМИ НАВЧАННЯ НАПРЯМУ ПІДГОТОВКИ 6.040201 МАТЕМАТИКА СПЕЦІАЛЬНОСТІ "ЕКОНОМІКА". [Методичні рекомендації]
Сяська І.О. КОНЦЕПЦІЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. [Методичні рекомендації]
Сяська І.О. НОРМАЛЬНА ФІЗІОЛОГІЯ ЛЮДИНА. [Методичні рекомендації]
Сілкова Г.В. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНІ ДОСЛІДЖЕННЯ. [Методичні рекомендації]
Сілкова Г.В. ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ. [Методичні рекомендації]
Сіончук О.В. ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ З АМАТОРСЬКИМ ДЖАЗОВИМ АНСАМБЛЕМ ДИКСИЛЕНД. [Методичні рекомендації]
Тарасюк Н.Ю. ГРАМАТИЧНІ ПРОБЛЕМИ ПЕРЕКЛАДУ (ФРАНЦУЗЬКА МОВА). [Методичні рекомендації]
Тарасюк Н.Ю. ІСТОРІЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Тарасюк Н.Ю. ЛЕКСИКОЛОГІЯ ТА СТИЛІСТИКА ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Тарасюк Н.Ю. ПОРІВНЯЛЬНА ГРАМАТИКА ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ. [Методичні рекомендації]
Тарасюк Н.Ю. ПОРІВНЯЛЬНА ЛЕКСИКОЛОГІЯ ФРАНЦУЗЬКОЇ ТА УКРАЇНСЬКОЇ МОВ. [Методичні рекомендації]
Тарасюк Н.Ю. ПРОГРАМА ФАХОВОГО ІСПИТУ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 035 "ФІЛОЛОГІЯ (РОМАНСЬКІ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (ПЕРЕКЛАД ВКЛЮЧНО), ПЕРША - ФРАНЦУЗЬКА" ДЛЯ ВИПУСКНИКІВ НА ЗДОБУТТЯ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ "БАКАЛАВР". [Методичні рекомендації]
Тарасюк Н.Ю. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО КВАЛІФІКАЦІЙНОГО ІСПИТУ З ФРАНЦУЗЬКОЇ МОВИ ТА ПЕРЕКЛАДУ ЗІ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 035 "ФІЛОЛОГІЯ", СПЕЦІАЛІЗАЦІЇ 035.041 "ГЕРМАНСЬКІ МОВИ ТА ЛІТЕРАТУРИ (ПЕРЕКЛАД ВКЛЮЧНО), ПЕРША - АНГЛІЙСЬКА ДЛЯ ВИПУСКНИКІВ НА ЗДОБУТТЯ ОСВІТНЬО-КВАЛІФІКАЦІЙНОГО РІВНЯ "БАКАЛАВР"". [Методичні рекомендації]
Тарасюк Н.Ю. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДО НАПИСАННЯ КУРСОВИХ ТА ДИПЛОМНИХ РОБІТ ДЛЯ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТУ РОМАНО-ГЕРМАНСЬКОЇ ТА СЛОВ'ЯНСКОЇ ФІЛОЛОГІЇ СПЕЦІАЛЬНОСТІ: 7.030507 - "ПЕРЕКЛАД". [Методичні рекомендації]
Третяк О.М. Теорія і практика вищої професійної освіти в Україні. [Методичні рекомендації]
Турко Н.Є. та Буцяк В.І. ІСТОРІЯ СТВОРЕННЯ МУЗИЧНИХ ІНСТРУМЕНТАХ (БАНДУРА, БАЯН, СКРИПКА, ФОРТЕПІАНО). [Методичні рекомендації]
Ужинський М.Ю. АКУСТИЧНІ ОСНОВИ ЗВУКОЗАПИСУ ОСНОВИ ЗВУКОЗАПИСУ. [Методичні рекомендації]
Ужинський М.Ю. ГЕНЕЗА МУЛЬТИМЕДІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ. [Методичні рекомендації]
Ужинський М.Ю. МИСТЕЦТВО ЗВУКОРЕЖИСУРИ. [Методичні рекомендації]
Ужинський М.Ю. ОСНОВИ АНАЛОГОВОГО ЗВУКОЗАПИСУ. [Методичні рекомендації]
Ужинський М.Ю. ОСНОВИ ЦИФРОВОГО ЗВУКОЗАПИСУ ОСНОВИ ЗВУКОЗАПИСУ. [Методичні рекомендації]
Фарина Н.П. Принципи вокально - педагогічної роботи над естрадним репертуаром та сценічна культура вокалістів. [Методичні рекомендації]
Фещук Ю.В. та Оніщук О.І. РОЗВИТОК ПРОСТОРОВОЇ УЯВИ В УЧНІВ ПРОФЕСІЙНО-ТЕХНІЧНИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ЗА ПРОФЕСІЄЮ “СТОЛЯР БУДІВЕЛЬНИЙ” З ВИКОРИСТАННЯМ СУЧАСНОЇ НАОЧНОСТІ. [Методичні рекомендації]
Фрідріх А.В. та Антоненко Н.Є. ХУДОЖНІЙ ФІЛЬМ НА ЗАНЯТТЯХ З АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Хмель В.А. ФОЛЬКЛОР НАРОДІВ СВІТУ. [Методичні рекомендації]
Хмель В.А. ІСТОРІЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: АНТИЧНА. СЕРЕДНЬОВІЧНА ТА ВІДРОДЖЕННЯ з МЕТОДИКОЮ ВИКЛАДАННЯ. [Методичні рекомендації]
Хом'як І.М. ТЕХНОЛОГІЯ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНО-ДОСЛІДНОГО НАВЧАННЯ ОРФОГРАФІЇ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ. [Методичні рекомендації]
Хомицька Р.В. та Михальчук Н.О. МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ ДЛЯ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ З ПРАКТИКИ ОСНОВНОЇ МОВИ (ПРАКТИЧНА ГРАМАТИКА АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ). [Методичні рекомендації]
Цапун Р.В. Виховання основних співочих навиків у фольклорному колективі. [Методичні рекомендації]
Ціпан Т.С. ІСТОРІЯ ДІЯЛЬНОСТІ ДИТЯЧИХ І МОЛОДІЖНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. [Методичні рекомендації]
Ціпан Т.С. ОРГАНІЗАЦІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВНОЇ РОБОТИ. [Методичні рекомендації]
Ціпан Т.С. ПРЕВЕНТИВНА ОСВІТА І ВИХОВАННЯ. [Методичні рекомендації]
Ціпан Т.С. ТЕОРІЯ І МЕТОДИКА ВИХОВАННЯ. [Методичні рекомендації]
Ціпан Т.С. ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА РОБОТИ ДИТЯЧИХ ГРОМАДСЬКИХ ОРГАНІЗАЦІЙ. [Методичні рекомендації]
Швецова-Водка Г.М. ЗАГАЛЬНЕ БІБЛІОГРАФОЗНАВСТВО. [Методичні рекомендації]
Шевчук О.А. ВАЛЕОЛОГІЯ. [Методичні рекомендації]
Шевчук О.А. ОСНОВИ ЗДОРОВ'Я. 9 КЛАС. [Методичні рекомендації]
Шеретюк В.М. РЕЛІГІЯ І ЦЕРКВА В ІСТОРІЇ УКРАЇНИ. [Методичні рекомендації]
Шингер В.В. ВІДЕНСЬКИЙ ВАЛЬС. [Методичні рекомендації]
Шингер В.В. ПОВІЛЬНИЙ ВАЛЬС. [Методичні рекомендації]
Шингер В.В. ТАНГО. [Методичні рекомендації]
Шингер В.В. ПОВІЛЬНИЙ ФОКСТРОТ. [Методичні рекомендації]
Шинкарук Н.В. та Шахрайчук М.І. та Шахрайчук А.М. НОВІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ. [Методичні рекомендації]
Шинкарчук Н.В. ІНТЕРНЕТ РЕЧЕЙ. [Методичні рекомендації]
Шинкарчук Н.В. та Шахрайчук М.І. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО ВИКОНАННЯ ЛАБОРАТОРНИХ РОБІТ З ДИСЦИПЛІНИ "ВІДКРИТІ ОПЕРАЦІЙНІ СИСТЕМИ". [Методичні рекомендації]
Шинкарчук Н.В. та Шахрайчук М.І. АПАРАТНО-ПРОГРАМНА РЕАЛІЗАЦІЯ ТА РЕІНЖИНІРИНГ ІНФОРМАЦІЙНИХ СИСТЕМ. [Методичні рекомендації]
Шліхта Г.О. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ ДО НАПИСАННЯ КВАЛІФІКАЦІЙНИХ РОБІТ ДЛЯ ЗДОБУВАЧІВ ДРУГОГО (МАГІСТЕРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНІСТЬ 015 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (ЦИФРОВІ ТЕХНОЛОГІЇ). [Методичні рекомендації]
Шліхта Г.О. Методичні вказівки до написання кваліфікаційних робіт для здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти спеціальності 015 Професійна освіта (Цифрові технології). [Методичні рекомендації]
Шліхта Г.О. НАСКРІЗНА ПРОГРАМА ПРАКТИК СТУДЕНТІВ ЗА СПЕЦІАЛЬНІСТЮ 015.10 ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА (КОМП’ЮТЕРНІ ТЕХНОЛОГІЇ)ГАЛУЗІ ЗНАНЬ 01 ОСВІТА/ПЕДАГОГІКА ПЕРШОГО (БАКАЛАВРСЬКОГО) РІВНЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ. [Методичні рекомендації]
Яковишина Т.В. Педагогіка творчості. [Методичні рекомендації]
Ярмощук О.О. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ЗАСАДИ ФІЗИЧНОГО ВИХОВАННЯ РІЗНИХ ВЕРСТВ НАСЕЛЕННЯ. [Методичні рекомендації]