Items where Subject is "13 Філософія розуму та духу. Метафізика духовного життя"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: В | Г | Д | К | П | С | Я
Number of items at this level: 11.

В

Вербець В.В. (2012) ФЕНОМЕНОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДУХОВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2012. pp. 121-133.

Вернюк Н. (2017) ДУХОВНІ МІФИ УКРАЇНИ В СТУДІЯХ М.КОСТОМАРОВА ТА М.ГРУШЕВСЬКОГО. М.Костомаров і його епоха: текст і контексти, 2017. pp. 25-34.

Г

Граб О.В. ФІЛОСОФІЯ КУЛЬТУРИ. [Методичні рекомендації]

Григорчук І.С. (2006) ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ В КОНТЕКСТІ ХРИСТИЯНСЬКОЇ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). pp. 182-184.

Д

Димченко С.С. (2020) ВІДДІЛ ДУХОВИХ ТА УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТІВ РІВНЕНСЬКОЇ ДМШ №2: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2020. pp. 93-97.

К

Кир'янчук І. (2014) КОНТЕКСТ ДУХОВНОСТІ У ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ТА МИХАЙЛА ОРЕСТА. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2014 (Вип.ХХ). pp. 111-116.

П

Павелків К.М. (2009) ФІЛОСОФСЬКІ ТА ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). pp. 95-100.

С

Савуляк В.О. (2016) РЕЛІГІЙНИЙ ДОСВІД ОСОБИСТОСТІ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЇЇ ДУХОВНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). pp. 193-197. ISSN 2518-7503

Савченко О.Р. (2021) РОЛЬ МЕНЕДЖЕРА В РОЗВИТКУ ПОДІЄВОЇ КУЛЬТУРИ. Філософія подієвої культури: історія та сучасність, 2021. pp. 157-159.

Сингаївський Д.В. (2004) ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО СТИЛЮ МИСЛЕННЯ ШЛЯХОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНИХ ТВОРЧИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАДАЧ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). pp. 78-84.

Я

Яницкий М.С. and Серый А.В. and Пелех Ю.В. (2013) ЦЕННОСТНО-СМЫСЛОВАЯ ПАРАДИГМА КАК ОСНОВА ПОСТНЕКЛАССИЧЕСКОЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПСИХОЛОГИИ. Философия образования, 2013 (№ 1): (46). pp. 175-185.

This list was generated on Tue Jan 25 18:52:26 2022 EET.