Елементи, в яких тема (за УДК): "13 Філософія розуму та духу. Метафізика духовного життя"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (15)
- 1 Філософія. Психологія (15)
- 13 Філософія розуму та духу. Метафізика духовного життя (15)
- 1 Філософія. Психологія (15)
Б
Бровко М.М. та Андрушенко Т.І. та Андрушенко Т.В. та Бубушка Л.Д. та Бондарчук В.О. та Виткалов В.Г. та Виткалов С.В. (2022) КУЛЬТУРА В КОНТЕКСТІ ПРАКТИЧНИХ ФОРМ БУТТЯ ЛЮДИНИ. Інше. Лисенко М.М..
В
Вербець В.В. (2012) ФЕНОМЕНОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДУХОВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2012. с. 121-133.
Вернюк Н. (2017) ДУХОВНІ МІФИ УКРАЇНИ В СТУДІЯХ М.КОСТОМАРОВА ТА М.ГРУШЕВСЬКОГО. М.Костомаров і його епоха: текст і контексти, 2017. с. 25-34.
Г
Граб О.В. ФІЛОСОФІЯ КУЛЬТУРИ. [Методичні рекомендації]
Григорчук І.С. (2006) ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ В КОНТЕКСТІ ХРИСТИЯНСЬКОЇ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 182-184.
Д
Димченко С.С. (2020) ВІДДІЛ ДУХОВИХ ТА УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТІВ РІВНЕНСЬКОЇ ДМШ №2: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2020. с. 93-97.
К
Кир'янчук І. (2014) КОНТЕКСТ ДУХОВНОСТІ У ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ТА МИХАЙЛА ОРЕСТА. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2014 (Вип.ХХ). с. 111-116.
М
Мовчан Н.А. ІГРОВІ КОНЦЕПЦІЇ КУЛЬТУРИ: ДОСВІД ПОРІВНЯЛЬНОГО АНАЛІЗУ. [Бакалаврська робота]
П
Павелків К.М. (2009) ФІЛОСОФСЬКІ ТА ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 95-100.
С
Савуляк В.О. (2016) РЕЛІГІЙНИЙ ДОСВІД ОСОБИСТОСТІ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЇЇ ДУХОВНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 193-197. ISSN 2518-7503
Савченко О.Р. (2021) РОЛЬ МЕНЕДЖЕРА В РОЗВИТКУ ПОДІЄВОЇ КУЛЬТУРИ. Філософія подієвої культури: історія та сучасність, 2021. с. 157-159.
Сингаївський Д.В. (2004) ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО СТИЛЮ МИСЛЕННЯ ШЛЯХОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНИХ ТВОРЧИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАДАЧ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 78-84.
Х
Харитон І.М. (2020) АВТОРСТВО ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОЇ ЦЕРКОВНОЇ МОНОДІЇ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 184-190.
Харитон І.М. (2022) ТРАНСФОРМАЦІЯ СТРАЖДЕННОГО В СИСТЕМІ КООРДИНАТ КУЛЬТОВОЇ ПІСЕННОЇ ОБРЯДОВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ТРАДИЦІЇ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 141-150.
Я
Яницкий М.С. та Серый А.В. та Пелех Ю.В. (2013) ЦЕННОСТНО-СМЫСЛОВАЯ ПАРАДИГМА КАК ОСНОВА ПОСТНЕКЛАССИЧЕСКОЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПСИХОЛОГИИ. Философия образования, 2013 (№ 1): (46). с. 175-185.