Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФІЛОСОФСЬКІ ТА ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ

Павелків К.М. (2009) ФІЛОСОФСЬКІ ТА ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 95-100.

[img]
Перегляд
Текст
Павелків К.М..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

В статті показано, що активна рефлексія робить професійне становлення майбутніх вчителів активним, творчим і особистісно значущим процесом, аналізуються різні підходи до розуміння феномена рефлексії у філософських та загальнотеоретичних дослідженнях, обґрунтовується необхідність їх інтеграції з метою формування рефлексивної культури майбутніх педагогів.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Павелків К.М. Філософські та загальнотеоретичні засади дослідження проблеми формування рефлексивної культури майбутнього вчителя / К.М. Павелків // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2009. - Вип. 42. - С. 95-100.
Ключові слова: педагогічна діяльність, професійне становлення, рефлексивна культура, рефлексія
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 13 Філософія розуму та духу. Метафізика духовного життя
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Галина Тарасюк
Дата внесення: 18 Бер 2021 07:25
Останні зміни: 18 Бер 2021 07:25
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5182

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу