Павелків К.М. (2009) ФІЛОСОФСЬКІ ТА ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 95-100.
|
Текст
Павелків К.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
В статті показано, що активна рефлексія робить професійне становлення майбутніх вчителів активним, творчим і особистісно значущим процесом, аналізуються різні підходи до розуміння феномена рефлексії у філософських та загальнотеоретичних дослідженнях, обґрунтовується необхідність їх інтеграції з метою формування рефлексивної культури майбутніх педагогів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Павелків К.М. Філософські та загальнотеоретичні засади дослідження проблеми формування рефлексивної культури майбутнього вчителя / К.М. Павелків // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне, 2009. - Вип. 42. - С. 95-100. |
Ключові слова: | педагогічна діяльність, професійне становлення, рефлексивна культура, рефлексія |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 13 Філософія розуму та духу. Метафізика духовного життя 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 18 Бер 2021 07:25 |
Останні зміни: | 18 Бер 2021 07:25 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5182 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |