Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

Елементи, в яких тема (за УДК): "13 Філософія розуму та духу. Метафізика духовного життя"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Група по: Творці | Тип елементу
Число елементів на цьому рівні: 15.

Монографія

Бровко М.М. та Андрушенко Т.І. та Андрушенко Т.В. та Бубушка Л.Д. та Бондарчук В.О. та Виткалов В.Г. та Виткалов С.В. (2022) КУЛЬТУРА В КОНТЕКСТІ ПРАКТИЧНИХ ФОРМ БУТТЯ ЛЮДИНИ. Інше. Лисенко М.М..

Стаття

Вербець В.В. (2012) ФЕНОМЕНОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ДУХОВНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Філософія. Педагогіка. Суспільство, 2012. с. 121-133.

Вернюк Н. (2017) ДУХОВНІ МІФИ УКРАЇНИ В СТУДІЯХ М.КОСТОМАРОВА ТА М.ГРУШЕВСЬКОГО. М.Костомаров і його епоха: текст і контексти, 2017. с. 25-34.

Григорчук І.С. (2006) ФОРМУВАННЯ ДУХОВНОСТІ В КОНТЕКСТІ ХРИСТИЯНСЬКОЇ МОРАЛЬНОЇ СВІДОМОСТІ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2006 (Вип.34). с. 182-184.

Димченко С.С. (2020) ВІДДІЛ ДУХОВИХ ТА УДАРНИХ ІНСТРУМЕНТІВ РІВНЕНСЬКОЇ ДМШ №2: ІСТОРІЯ ТА СУЧАСНІСТЬ. Історія становлення та перспективи розвитку духової музики в контексті національної культури України та зарубіжжя, 2020. с. 93-97.

Кир'янчук І. (2014) КОНТЕКСТ ДУХОВНОСТІ У ТВОРЧОСТІ ТАРАСА ШЕВЧЕНКА ТА МИХАЙЛА ОРЕСТА. Актуальні проблеми сучасної філології. Літературознавство, 2014 (Вип.ХХ). с. 111-116.

Павелків К.М. (2009) ФІЛОСОФСЬКІ ТА ЗАГАЛЬНОТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОБЛЕМИ ФОРМУВАННЯ РЕФЛЕКСИВНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2009 (Вип.42). с. 95-100.

Савуляк В.О. (2016) РЕЛІГІЙНИЙ ДОСВІД ОСОБИСТОСТІ ЯК ЧИННИК РОЗВИТКУ ЇЇ ДУХОВНОСТІ. Психологія: реальність і перспективи, 2016 (Вип. 7). с. 193-197. ISSN 2518-7503

Савченко О.Р. (2021) РОЛЬ МЕНЕДЖЕРА В РОЗВИТКУ ПОДІЄВОЇ КУЛЬТУРИ. Філософія подієвої культури: історія та сучасність, 2021. с. 157-159.

Сингаївський Д.В. (2004) ФОРМУВАННЯ ТЕХНІЧНОГО СТИЛЮ МИСЛЕННЯ ШЛЯХОМ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ РАЦІОНАЛЬНОЇ ПОСЛІДОВНОСТІ ВИКОРИСТАННЯ В ПЕДАГОГІЧНОМУ ПРОЦЕСІ НАВЧАЛЬНИХ ТВОРЧИХ ТЕХНІЧНИХ ЗАДАЧ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2004 (Вип.28). с. 78-84.

Харитон І.М. (2020) АВТОРСТВО ДАВНЬОУКРАЇНСЬКОЇ ЦЕРКОВНОЇ МОНОДІЇ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2020: Вип. 6. с. 184-190.

Харитон І.М. (2022) ТРАНСФОРМАЦІЯ СТРАЖДЕННОГО В СИСТЕМІ КООРДИНАТ КУЛЬТОВОЇ ПІСЕННОЇ ОБРЯДОВОСТІ УКРАЇНСЬКОЇ ПРАВОСЛАВНОЇ ТРАДИЦІЇ. Мистецька освіта та розвиток творчої особистості, 2022: Вип. 8. с. 141-150.

Яницкий М.С. та Серый А.В. та Пелех Ю.В. (2013) ЦЕННОСТНО-СМЫСЛОВАЯ ПАРАДИГМА КАК ОСНОВА ПОСТНЕКЛАССИЧЕСКОЙ ПЕДАГОГИЧЕСКОЙ ПСИХОЛОГИИ. Философия образования, 2013 (№ 1): (46). с. 175-185.

Бакалаврська робота

Мовчан Н.А. ІГРОВІ КОНЦЕПЦІЇ КУЛЬТУРИ: ДОСВІД ПОРІВНЯЛЬНОГО АНАЛІЗУ. [Бакалаврська робота]

Методичні рекомендації

Граб О.В. ФІЛОСОФІЯ КУЛЬТУРИ. [Методичні рекомендації]

Цей список був створений у Fri Apr 26 08:26:00 2024 EEST.