Елементи, в яких тема (за УДК): "30 Теорія, методолія та методи суспільних наук. Соціографія"
Вгору на рівень |
- Універсальна десяткова класифікація документів (19)
- 3 Суспільні науки (19)
- 30 Теорія, методолія та методи суспільних наук. Соціографія (19)
- 3 Суспільні науки (19)
Стаття
Perishko I. та Vasylkevych S. (2021) GENDER DIFFERENCES IN FOREIGN LANGUAGE LEARNING. Інноватика у вихованні, 2021 (Вип.13): Т.1. с. 95-101. ISSN 2411-4553
Vytkalov S. та Smyrna L. та Petrova I. та Skoryk A. та Goncharova O. (2022) THE IMAGE OF THE OTHER IN THE CULTURAL PRACTICES OF THE MODERNITY. Filosofiya-Philosophy, 2022 (№1): Vol.31. с. 19-29.
Баліка Л.М. (2023) ПРО БІОГРАФІЧНИЙ МЕТОД В МЕЖАХ НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ «ТЕХНОЛОГІЯ ТА ОРГАНІЗАЦІЯ НАУКОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ В ОСВІТІ» ПРИ ПІДГОТОВЦІ МАГІСТРІВ. Педагогічна біографіка в освітньо-науковому просторі в умовах воєнної доби: нові виклики і завдання, 2023. с. 62-63.
Бричок С.Б. (2023) ПЕРСОНАЛІСТИЧНО-БІОГРАФІЧНИЙ ПІДХІД У ФАХОВІЙ ПІДГОТОВЦІ ОСВІТЯН. Педагогічна біографіка в освітньо-науковому просторі в умовах воєнної доби: нові виклики і завдання, 2023. с. 64-67.
Виткалов В.Г. та Виткалов С.В. (2012) ІНФОРМАЦІЙНИЙ ПРОСТІР СУЧАСНОЇ РІВНЕНЩИНИ. Вісник Маріупольського державного університету, 2012: Вип. 3. с. 31-40.
Виткалов С.В. (2017) СФЕРА КУЛЬТУРЫ И СОВРЕМЕННАЯ ОРГАНИЗАЦИОННО-ТЕХНИЧЕСКАЯ РЕАЛЬНОСТЬ: РЕГИОНАЛЬНЫЙ КОНТЕКСТ. Веснік Беларускага дзяржаўнага ўніверсітэта культуры і мастацтваў, 2017 (№2(28)). с. 133-138.
Глущук О.Г. (2017) КІНОТЕАТРИ ЯК МОДЕРНІ ЗАКЛДИ КУЛЬТУРНО_ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НАСЕЛЕННЯ ВОЛИНІ КІНЦЯ ХІХ -ПЕРШОЇ ТРЕТИНИ ХХ СТОЛІТТЯ. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського. Педагогічні науки, 2017 (№ 1): (56). с. 50-54. ISSN 2518-7813
Кондратюк І.С. та Сілкова Г.В. (2011) КОНТЕНТ-АНАЛІЗ ЯК МЕТОД ДОСЛІДЖЕННЯ ДОКУМЕНТНОЇ ІНФОРМАЦІЇ. Документно-інформаційні ресурси, 2011. с. 107-108.
Крет О.В. (2015) ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННОГО ВРЯДУВАННЯ ЯК ФОРМА РЕАЛІЗАЦІЇ ТРАНСПАРЕНТНОСТІ ДЕРЖАВНОЇ ВЛАДИ. Слов'янський вісник, 2015: Вип. 22. с. 90-93.
Крет О.В. та Крет Р.М. (2014) ОСОБЛИВОСТІ ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІННЯ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 113-114.
Мельник В.Й. (2023) ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ТЮТЮНОПАЛІННЯ НА ЗДОРОВ’Я ПІДЛІТКІВ НА УРОКАХ БІОЛОГІЇ В 11 КЛАСІ. Академічні студії. Серія "Педагогіка", 2023 (Вип.2). с. 129-134.
Орлов О.Г. (2013) СТАНОВЛЕННЯ МОДЕЛІ СТАЛОГО РОЗВИТКУ СУСПІЛЬСТВА. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2013 (Ч. 2). с. 254-256.
Петренко О.Б. (2015) ПОНЯТТЯ «СТАТЬ» І «ГЕНДЕР» У БІОЕТИЧНОМУ ДИСКУРСІ. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. с. 368-373.
Романюк С.К. та Дутчак Т.І. (2019) ГЕНДЕРНІ ОСОБЛИВОСТІ НАВЧАННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ ДОШКІЛЬНИКІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. с. 96-100.
Сілкова Г.В. (2014) ІНФОРМАЦІЙНО-АНАЛІТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ УПРАВЛІНСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Формування ефективної моделі управління підприємствами, установами та організаціями, 2014. с. 121-122.
Троян С.С. (2001) АВСТРІЙСЬКІ ІСТОРИЧНІ КОНЦЕПЦІЇ СЛОВ’ЯНСТВА ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ. Актуальні проблеми вітчизняної та всесвітньої історії, 2001 (Вип.2). с. 219-225. ISSN 2519-1942
Хомич І.С. (2020) ОСОБЛИВОСТІ ПРОЯВУ ОСОБИСТІСНИХ ХАРАКТЕРИСТИК МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ІЗ РІЗНИМ СОЦІОМЕТРИЧНИМ СТАТУСОМ У КЛАСІ. Психологія: реальність і перспективи, 2020: Вип. 15. с. 155-161. ISSN 2518-7503
Шамсутдинова-Лебедюк Т.Н. та Полицяк Н. (2021) СОЦІАЛІЗАЦІЯ ОБДАРОВАНИХ ДІВЧАТ ДОШКІЛЬНОГО ТА ПІДЛІТКОВОГО ВІКУ В УМОВАХ ГЕНДЕРНОЇ ДИФЕРЕНЦІАЦІЇ. Молодь і ринок, 2021 (№9): 195. с. 130-135.
Бакалаврська робота
Василюк Т.М. МЕТОДИКА ВИВЧЕННЯ СУСПІЛЬНО-ГЕОГРАФІЧНИХ ПРОБЛЕМ УКРАЇНИ ТА ШЛЯХИ ЇХ ВИРІШЕННЯ. [Бакалаврська робота]