Косарєва Г.М. та Серикина С. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТПМ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 81-82.
|
Текст
Косарєва Г., Серикина С..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Косарєва Г. Психолого-педагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ навчально-реабілітаційного центру / Г.Косарєва, С.Серикина // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали ІV Міжнарод. пед. читань пам’яті проф. Т.І.Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р. Рівне : Вид. О. Зень, 2021. - С. 81-82. |
Ключові слова: | навчально-реабілітаційний центр, ТПМ, сенсорний розвиток, діти дошкільного віку |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Ірина Гаврилюк |
Дата внесення: | 13 Груд 2021 10:23 |
Останні зміни: | 14 Жов 2024 07:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10105 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |