Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТПМ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ

Косарєва Г.М. та Серикина С. (2021) ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ СЕНСОРНОГО РОЗВИТКУ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ З ТПМ В УМОВАХ НАВЧАЛЬНО-РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ. Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти, 2021. с. 81-82.

[img]
Перегляд
Текст
Косарєва Г., Серикина С..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Косарєва Г. Психолого-педагогічні умови сенсорного розвитку дітей дошкільного віку з ТПМ навчально-реабілітаційного центру / Г.Косарєва, С.Серикина // Актуальні проблеми дошкільної та спеціальної освіти : матеріали ІV Міжнарод. пед. читань пам’яті проф. Т.І.Поніманської, м. Рівне, 12 листопада, 2021 р. Рівне : Вид. О. Зень, 2021. - С. 81-82.
Ключові слова: навчально-реабілітаційний центр, ТПМ, сенсорний розвиток, діти дошкільного віку
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І.
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Груд 2021 10:23
Останні зміни: 14 Жов 2024 07:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10105

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу