Джеджера О. (2021) ОСОБЛИВОСТІ ЕМПІРИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ ЕМОЦІЙНОГО ПЕРЕЖИВАННЯ ЯК ЧИННИКА ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Психологія: реальність і перспективи, 2021 (Вип.17). с. 39-47. ISSN 2518-7503
|
Текст
Джеджера О..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті підкреслюється актуальність забезпечення принципу емоційності навчання в закладах вищої освіти у контексті гуманізації освітнього середовища, що вимагає посилення уваги до емоційних переживань, якими супроводжується навчальна діяльність здобувачів вищої освіти і які суттєво впливають на її ефективність.Запропоновано власне тлумачення: емоційного переживання як специфічної психічної форми відображення дійсності, що реалізується з допомогою емоційно-почуттєвих феноменів, забезпечує певну якість ставлення особистості до реальних або уявних, наявних, минулих або майбутніх подій та його реалізацію в поведінці й діяльності; ефективності навчальної діяльності – як полімодального динамічного явища, що визначається ступенем співвідносності її результатів з суб’єктивними витратами (часовими, фізичними, психічними), використаними для її реалізації.Здійснено добір та обґрунтування комплексу діагностичних методик, які дають змогу: щодо емоційних переживань – визначити знак емоційного фону переживань, модальність, ступінь презентованості стійких емоційних переживань, тип емоційних реакцій на вплив стимулів навколишнього середовища; щодо ефективності навчальної діяльності – виявити результати навчальної діяльності, зміст ставлення до неї, трудомісткість та функціональну спроможність здобувачів вищої освіти до виконання навчальних завдань.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Джеджера О. Особливості емпіричного дослідження емоційного переживання як чинника ефективності навчальної діяльності здобувачів вищої освіти / О. Джеджера // Психологія: реальність та перспективи : зб. наук. пр. / упоряд.: Р.В. Павелків, Н.В. Корчакова. - Рівне : РДГУ, 2021. - Вип. 17. - С. 39-47. |
Ключові слова: | ринцип емоційності, гуманізація, емоційне переживання, навчальна діяльність, ефективність навчальної діяльності, емпіричне дослідження, психодіагностичні методики. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 04 Січ 2022 10:00 |
Останні зміни: | 04 Січ 2022 10:06 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10264 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |