Лук’яник Л.В. та Аврамишин К.В. (2017) МЕТОДИКА ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 111-114.
|
Текст
Лук'яник Л.В., Аврамишин К.В..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються дослідження активізації мовленнєвого запасу молодших школярів, розкрито зміст навчальних програм початкової школи щодо збагачення словника етнокультурознавчою лексикою.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Лук’яник Л.В. Методика збагачення мовлення учнів початкових класів етнокультурознавчою лексикою на уроках читання / Л.В.Лук’яник, К.В.Аврамишин // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. - С. 111-114. |
Ключові слова: | збагачення словника, етнокультурознавча лексика, народні ремесла |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 12 Жов 2020 08:30 |
Останні зміни: | 12 Жов 2020 08:30 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1031 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |