МЕТОДИКА ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ

Лук’яник Л.В. and Аврамишин К.В. (2017) МЕТОДИКА ЗБАГАЧЕННЯ МОВЛЕННЯ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ЕТНОКУЛЬТУРОЗНАВЧОЮ ЛЕКСИКОЮ НА УРОКАХ ЧИТАННЯ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 111-114.

[img]
Preview
Text
Лук'яник Л.В., Аврамишин К.В..pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

У статті розглядаються дослідження активізації мовленнєвого запасу молодших школярів, розкрито зміст навчальних програм початкової школи щодо збагачення словника етнокультурознавчою лексикою.

Item Type: Article
Additional Information: Лук’яник Л.В. Методика збагачення мовлення учнів початкових класів етнокультурознавчою лексикою на уроках читання / Л.В.Лук’яник, К.В.Аврамишин // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. - С. 111-114.
Uncontrolled Keywords: збагачення словника, етнокультурознавча лексика, народні ремесла
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Редактор
Date Deposited: 12 Oct 2020 08:30
Last Modified: 12 Oct 2020 08:30
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1031

Actions (login required)

View Item View Item