Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПОБУДОВА ЗМІСТУ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН НА ЗАСАДАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ

Сяська І.О. (2018) ПОБУДОВА ЗМІСТУ ЕКОЛОГІЧНОЇ ОСВІТИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПРИРОДНИЧИХ ДИСЦИПЛІН НА ЗАСАДАХ СТАЛОГО РОЗВИТКУ. Регіональні геоекологічні проблеми в умовах сталого розвитку, 2018. с. 363-367.

[img]
Перегляд
Текст
Сяська І.О..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

У статті проаналізовано стан реалізації стратегії освіти для сталого розвитку в Україні. Обґрунтовано необхідність насичення освітньо-професійних програм підготовки майбутніх учителів екологічним змістом, адаптованим до відповідної предметної області. Запропоновано механізми побудови змісту екологічної освіти на засадах сталого розвитку у педагогічних закладах вищої освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Сяська І.О. Побудова змісту екологічної освіти майбутніх учителів природничих дисциплін на засадах сталого розвитку / І.О.Сяська // Регіональні геоекологічні проблеми в умовах сталого розвитку : зб. наук. пр. ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф., м.Рівне, 18-20 жовт. 2018 р. – Рівне, 2018. – С. 363-367.
Ключові слова: сталий розвиток, екологічна освіта, заклад вищої освіти, екологізація навчального процесу, екологічний світогляд
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки > 504 Наука про навколишнє середовище. Екологія
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра біології та здоров`я людини та фізичної терапії
Користувач, що депонує: Богдана Печончик
Дата внесення: 21 Січ 2022 15:12
Останні зміни: 21 Січ 2022 15:12
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10434

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу