Воскресенська І.В. та Третяк О.М. (2020) ДИФЕРЕНЦІАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НА УРОЦІ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ (З ДОСВІДУ РОБОТИ С. ЛОГАЧЕВСЬКОЇ). Професійний розвиток педагога, 2020. с. 19-21.
|
Текст
Воскресенська І.В., Третяк О.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Воскресенська І.В. Диференціація навчальної діяльності на уроці початкової школи (з досвіду роботи С. Логачевської)/ І.В. Воскресенська, О.М. Третяк // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. " Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 19-21. |
Ключові слова: | урок в початковій школі, диференційоване навчання, навчальна діяльність. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 09 Лют 2022 12:51 |
Останні зміни: | 09 Лют 2022 12:51 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10460 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |