Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Лук’яник Л.В. та Юрковська І.В. (2017) МЕТОДИКА ФОРМУВАННЯ ФОНЕТИКО-ОРФОЕПІЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 60-62.

[img]
Перегляд
Текст
Лук'яник Л.В., Юрковська І.В..pdf

Завантажити (2MB) | Перегляд

Анотація

У статті розглядаються різні аспекти проблеми формування фонетико-орфоепічної компетенції учнів початкових класів,обґрунтування та розкриття психолого-педагогічних та теоретико-практичних засад вивчення мовного матеріалу в початкових класах на фонетичній основі.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Лук’яник Л.В. Методика формування фонетико-орфоепічної компетенції учнів початкових класів / Л.В.Лук’яник, І.В.Юрковська // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. — С. 60-62.
Ключові слова: фонетико-орфоепічна компетенція, учні початкових класів
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Користувач, що депонує: Редактор
Дата внесення: 13 Жов 2020 06:53
Останні зміни: 13 Жов 2020 06:53
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1049

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу