Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ

Реверська О.М. та Шевців З.М. (2020) ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 119-120.

[img]
Перегляд
Текст
РеверськаО.М., Шевців З.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд
Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Реверська О.М. Інклюзивна освіта як модель освітнього середовища закладу загальної середньої освіти / О.М. Реверська, З.М. Шевців // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 119-120.
Ключові слова: загальна середня освіта, освітнє середовище школи, інклюзивна освіта.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 14 Лют 2022 10:36
Останні зміни: 14 Лют 2022 10:36
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10521

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу