Реверська О.М. та Шевців З.М. (2020) ІНКЛЮЗИВНА ОСВІТА ЯК МОДЕЛЬ ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА ЗАКЛАДУ ЗАГАЛЬНОЇ СЕРЕДНЬОЇ ОСВІТИ. Професійний розвиток педагога, 2020. с. 119-120.
|
Текст
РеверськаО.М., Шевців З.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Реверська О.М. Інклюзивна освіта як модель освітнього середовища закладу загальної середньої освіти / О.М. Реверська, З.М. Шевців // Професійний розвиток педагога : матеріали Всеукр. наук.-практ. е-конф. "Імплементація інклюзивної освіти в контексті реформування Нової української школи", м. Рівне, 28 квіт. 2020 р. - Рівне : РДГУ, 2020. - С. 119-120. |
Ключові слова: | загальна середня освіта, освітнє середовище школи, інклюзивна освіта. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 14 Лют 2022 10:36 |
Останні зміни: | 14 Лют 2022 10:36 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10521 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |