Сіранчук Н.М. та Скопа Н.М. (2017) ЗНАННЯ ПРО РОСЛИНИ ЯК КОМПОНЕНТ ЗМІСТУ КУРСУ «ПРИРОДОЗНАВСТВО». Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 135-137.
|
Текст
Сіранчук Н.М., Скопа Н.М..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
В статті проаналізовані знання про рослини, які є компонентом змісту курсу «Природознавство». Розглядаються види знань які засвоюються учнями початкових класів.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Сіранчук Н.М. Знання про рослини як компонент змісту курсу "Природознавство" / Н.М.Сіранчук, Н.М.Скопа // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. — С. 135-137. |
Ключові слова: | навчальний предмет, система, знання, уявлення, поняття, зміст |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки > 502 Природа. Дослідження природи та її збереження. Захист навколишнього середовища (довкілля) та живої природи 5 Математика. Природничі науки > 58 Ботаніка > 582 Систематика рослин |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 15 Жов 2020 07:42 |
Останні зміни: | 15 Жов 2020 07:42 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1076 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |