Items where Subject is "502 Природа. Дослідження природи та її збереження. Захист навколишнього середовища (довкілля) та живої природи"

Up a level
Export as [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Group by: Creators | Item Type
Jump to: L | І | Б | Г | Д | З | К | Л | М | П | Р | С | Т | Х | Я
Number of items at this level: 35.

L

Lebed O.O. and Myslinchuk V.O. and Trusheva S.S. and Mandyhra Y.M. and Lysytsya A.V. (2018) Radon in the spring water of the Zdolbuniv Region, Ukraine. Ukrainian Journal of Ecology, 2018 (Vol.8): 3. pp. 82-89. ISSN 2520-2138

І

Іванова Л.І. and Крук Н.В. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ПРИРОДОЗНАВЧОГО КОМПОНЕНТА У ЗМІСТІ ЧИННИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 104-108.

Б

Бордюк М.А. (2008) ПАРАДИГМА ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА СТУДЕНТАМИ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ НОВОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 113-115.

Г

Горопаха Н.М. (2020) Методичні рекомендації до практичних і лабораторних занять та виконання завдань для самостійної роботи з навчальної дисципліни «Основи природознавства та методика ознайомлення дітей з природою». [Teaching Resource]

Горопаха Н.М. (2020) Основи природознавства: практикум для самостійної роботи. [Teaching Resource]

Гусаковська Т.М. and Марциновський В.П. (2015) ДОСЛІДЖЕННЯ ЕНТОМОФАУНИ ЗАКАЗНИКА ДЕРЖАВНОГО ЗНАЧЕННЯ «ВИШНЕВА ГОРА». Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. pp. 115-120.

Д

Денисюк Л.В. and Гаврилюк О.О. (2019) ІНТЕГРАЦІЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ У ПРОЦЕСІ ОЗНАЙОМЛЕНННЯ ДОШКІЛЬНИКІВ З ПРИРОДОЮ В АСПЕКТІ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНОСТІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 112-115.

З

Зубкович І. and Мартинюк В. and Андрійчук С. (2019) Оцінка геоекологічного стану басейнової системи озера Радожичі із застосуванням геоінформаційних технологій. Науковий вісник Східноєвропейського національного ун-ту імені Лесі Українки, 2019 (9(393)). pp. 27-36.

К

Кирильчук О.О. and Мельник В.Й. (2018) ЕНТОМОФАУНА НАЦІОНАЛЬНОГО ПРИРОДНОГО ПАРКУ «ЦУМАНСЬКА ПУЩА». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 227-229.

Колядич І.І. and Безрук Л.Г. (2016) СОЦІОКУЛЬТУРНІ ВИМІРИ ЕКОЛОГІЧНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. Актуальні проблеми педагогіки вищої школи в контексті підготовки педагогів початкової ланки освіти, 2016. pp. 24-28.

Костолович М.І. and Войтович О.П. and Ойцюсь Л.В. (2020) ПРАКТИЧНА ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ ЕКОЛОГІВ ЯК НЕВІД’ЄМНА СКЛАДОВА ФОРМУВАННЯ ЇХНІХ ПРОФЕСІЙНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ. Регіональні геоекологічні проблеми в умовах сталого розвитку, 2020. pp. 103-107.

Кізім Т.В. and Сяська В.О. (2015) ВИДОВЕ РІЗНОМАНІТТЯ ORTHOPTERA БІЛООЗЕРСЬКОГО МАСИВУ РІВНЕНСЬКОГО ПРИРОДНОГО ЗАПОВІДНИКА. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. pp. 133-139.

Л

Лико Д.В. and Мельник В.Й. (2007) ВПЛИВ СТАНУ ДОВКІЛЛЯ НА ЗДОРОВ`Я ЛЮДЕЙ. Екологічні та вікові складові психічного здоров’я людини, 2007. pp. 5-8.

Ляса З.С. and Рудь О.Г. (2018) ЕНТОМОФАУНА УРОЧИЩА ПАПИКИ НАЦІОНАЛЬНОГО ПРИРОДНОГО ПАРКУ «ЦУМАНСЬКА ПУЩА». Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 231-232.

М

Маліновська Н.В. (2018) Виховання відповідального ставлення до довкілля у старших дошкільників. Психолого-педагогічні основи гуманізації навчально-виховного процесу в школі та ВНЗ, 2018 (2): 20. pp. 84-89.

Мартинюк В. and Зубкович І. and Андрійчук С. (2018) Оцінка геоекологічного стану озера Велике (Волинське Полісся). Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2018 (10). pp. 38-45.

Мартинюк В. and Зубкович І. and Андрійчук С. (2020) Геоекологічні особливості водозбору та ландшафтно-ресурсний потенціал сапропелю озера Колпине. Науковий вісник Східноєвропейського національного університету імені Лесі Українки, 2020 (№ 5). pp. 34-41.

Мартинюк В.О. and Андрійчук С.В. and Зубкович І.В. (2020) ОЦІНКА ГЕОЕКОЛОГІЧНОГО СТАНУ БАСЕЙНУ ОЗЕРА ОХНИЧ. Modern Scientific Researches. International periodic scientific journal, 2020 (12). pp. 101-108.

Мартинюк В.О. and Залеський І.І. and Зубкович І.В. (2020) ГЕОЕКОЛОГІЧНИЙ МОНІТОРИНГ ОЗЕР ЗОНИ ПОТЕНЦІЙНОГО ТЕХНОГЕННОГО ВПЛИВУ КАР’ЄРУ «ХОТИСЛАВСЬКИЙ» (НА ПРИКЛАДІ ОЗЕРА СВЯТЕ, ВОЛИНСЬКЕ ПОЛІССЯ). Colloquium-journal, 2020 (№21). pp. 5-13. ISSN 2520-6990

Мартинюк В.О. and Зубкович І.В. (2019) Геоекологічний паспорт басейнової системи озера Двірське (Волинське Полісся). Природа Західного Полісся та прилеглих територій, 2019 (16). pp. 76-84.

Мартинюк В.О. and Зубкович І.В. and Андрійчук С.В. (2020) ЕКОЛОГО-ГЕОГРАФІЧНА МОДЕЛЬ ЗАПОВІДНО-РЕКРЕАЦІЙНОГО ТИПУ БАСЕЙНУ ОЗЕРА ЗАСВЯТТЯ (ГІДРОЛОГІЧНИЙ ЗАКАЗНИК «ОРІХІВСЬКИЙ»). Colloquium-journal, 2020 (№19). pp. 4-10. ISSN 2520-6990

Мороз Л.В. and Хрящевська Т.В. (2019) ВИХОВАННЯ ЕКОЛОГІЧНИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ У СТАРШИХ ДОШКІЛЬНИКІВ ЗАСОБАМИ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2019. pp. 61-63.

П

Панасюк Ю.С. (2019) ДО ПРОБЛЕМИ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ГУМАННОГО СТАВЛЕННЯ ДО ПРИРОДИ. Професійний розвиток педагога, 2019. pp. 97-99.

Р

Рудь О.Г. (2015) ЕНТОМОФАУНА ЯК БІОІНДИКАТОР СТАНУ ВОДНОГО СЕРЕДОВИЩА. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. pp. 166-171.

С

Суходольська І.Л. (2017) СЕЗОННІ ЗМІНИ ВМІСТУ, ВАЖКИХ МЕТАЛІВ У ВОДІ МАЛИХ РІЧОК. Biosystems Diversity, 2017 (25): 1. pp. 3-8. ISSN 2520- 2529

Суходольська І.Л. (2017) ВТОРИННЕ ВИКОРИСТАННЯ АЗОТУ У ГІДРОЕКОСИСТЕМАХ. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету, 2017 (2 (69)). pp. 149-162. ISSN 2078-2357

Суходольська І.Л. (2015) РОЛЬ TYPHA ANGUSTIFOLIA L. У ЗМІНІ ВМІСТУ АМОНІЮ У РІЧКАХ З РІЗНИМ РІВНЕМ АНТРОПОГЕННОГО НАВАНТАЖЕННЯ. Acta Carpathica, 2015. pp. 149-154.

Сяська О.В. (2020) РОЗУМНЕ СПОЖИВАННЯ ПРИРОДНИХ РЕСУРСІВ: ЯК УНИКНУТИ ЕКОЛОГІЧНОЇ КАТАСТРОФИ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. pp. 130-132.

Сіранчук Н.М. and Скопа Н.М. (2018) ФОРМУВАННЯ ГЕОГРАФІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ПРИРОДОЗНАВСТВО» В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2018. pp. 165-167.

Сіранчук Н.М. and Скопа Н.М. (2017) ЗНАННЯ ПРО РОСЛИНИ ЯК КОМПОНЕНТ ЗМІСТУ КУРСУ «ПРИРОДОЗНАВСТВО». Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. pp. 135-137.

Т

Толочик І.Л. (2018) АНТРОПОГЕННЕ НАВАНТАЖЕННЯ НА БАСЕЙН Р. СТИР В МЕЖАХ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ. Наука, освіта, суспільство очима молодих, 2018. pp. 245-247.

Толочик І.Л. (2015) ВПЛИВ СКИДІВ СТІЧНИХ ВОД НА ЯКІСТЬ ПОВЕРХНЕВОЇ ВОДИ В БАСЕЙНІ РІЧКИ СТИР. Теоретичні та прикладні аспекти розвитку біологічних наук, 2015. pp. 177-181.

Трохимчук І.М. (2016) ОРГАНІЗАЦІЯ ЕКОЛОГО-НАТУРАЛІСТИЧНОЇ РОБОТИ ЗА МІЖНАРОДНИМ ПРАКТИЧНИМ НАУКОВО-ОСВІТНІМ ПРОЕКТОМ GLOBE. Інноватика у вихованні, 2016 (Вип.4). pp. 281-290. ISSN 2411-4553

Х

Хижнякова Н.О. (2020) ВПЛИВ ЕКОЛОГІЧНО ОРІЄНТОВАНОГО СПОЖИВАННЯ НА РОЗВИТОК ТА ПОЗИЦІОНУВАННЯ ТЕРИТОРІЙ. Сучасні тренди поведінки споживачів товарів і послуг, 2020. pp. 132-136.

Я

Ясногурська Л.М. and Кіряк Т.І. (2019) ВИКОРИСТАННЯ ПРЕВЕНТИВНОЇ АДАПТАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ В ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін,, 2019. pp. 34-37.

This list was generated on Thu Apr 15 14:41:45 2021 EEST.