ПАРАДИГМА ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА СТУДЕНТАМИ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ НОВОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ

Бордюк М.А. (2008) ПАРАДИГМА ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА СТУДЕНТАМИ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ НОВОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 113-115.

[img] Text
Бордюк М.А

Download (14MB)

Abstract

В статті розглядається модель вивчення інтегрованого курсу фундаментальних дисциплін студентами гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів в умовах технологічно-інформаційної революції.

Item Type: Article
Additional Information: Бордюк М.А. Парадигма вивчення природознавства студентами гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів в умовах нового інформаційного простору / М.А. Бордюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2008. - Вип. 40. - С. 113-115.
Uncontrolled Keywords: інформаційний етап, гуманітаризація, міжпредметний синтез, синергетичний підхід
Subjects: 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки > 502 Природа. Дослідження природи та її збереження. Захист навколишнього середовища (довкілля) та живої природи
Divisions: Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання
Depositing User: Галина Тарасюк
Date Deposited: 25 Mar 2021 08:54
Last Modified: 25 Mar 2021 08:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5480

Actions (login required)

View Item View Item