Бордюк М.А. (2008) ПАРАДИГМА ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА СТУДЕНТАМИ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ НОВОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). pp. 113-115.
![]() |
Text
Бордюк М.А Download (14MB) |
Abstract
В статті розглядається модель вивчення інтегрованого курсу фундаментальних дисциплін студентами гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів в умовах технологічно-інформаційної революції.
Item Type: | Article |
---|---|
Additional Information: | Бордюк М.А. Парадигма вивчення природознавства студентами гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів в умовах нового інформаційного простору / М.А. Бордюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2008. - Вип. 40. - С. 113-115. |
Uncontrolled Keywords: | інформаційний етап, гуманітаризація, міжпредметний синтез, синергетичний підхід |
Subjects: | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки > 502 Природа. Дослідження природи та її збереження. Захист навколишнього середовища (довкілля) та живої природи |
Divisions: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання |
Depositing User: | Галина Тарасюк |
Date Deposited: | 25 Mar 2021 08:54 |
Last Modified: | 25 Mar 2021 08:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5480 |
Actions (login required)
![]() |
View Item |