Бордюк М.А. (2008) ПАРАДИГМА ВИВЧЕННЯ ПРИРОДОЗНАВСТВА СТУДЕНТАМИ ГУМАНІТАРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ В УМОВАХ НОВОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ. Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти, 2008 (Вип.40). с. 113-115.
Текст
Бордюк М.А Завантажити (14MB) |
Анотація
В статті розглядається модель вивчення інтегрованого курсу фундаментальних дисциплін студентами гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів в умовах технологічно-інформаційної революції.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Бордюк М.А. Парадигма вивчення природознавства студентами гуманітарних спеціальностей вищих навчальних закладів в умовах нового інформаційного простору / М.А. Бордюк // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : зб. наук. пр. : наук. зап. Рівнен. держ. гуманіт. ун-т. - Рівне, 2008. - Вип. 40. - С. 113-115. |
Ключові слова: | інформаційний етап, гуманітаризація, міжпредметний синтез, синергетичний підхід |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів 5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки > 502 Природа. Дослідження природи та її збереження. Захист навколишнього середовища (довкілля) та живої природи |
Підрозділи: | Фізико-технологічний факультет > Кафедра фізики, астрономії та методики викладання |
Користувач, що депонує: | Галина Тарасюк |
Дата внесення: | 25 Бер 2021 08:54 |
Останні зміни: | 25 Бер 2021 08:57 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/5480 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |