СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ"

Сосюк А.В. (2023) СУЧАСНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОЦЕСІ ФОРМУВАННЯ ПРЕДМЕТНИХ УМІНЬ В УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА УРОКАХ ІНТЕГРОВАНОГО КУРСУ "Я ДОСЛІДЖУЮ СВІТ". Acta Paedagogica Volynienses, 2023: Вип. 2. pp. 108-113.

[img]
Preview
Text
Сосюк А. сучасні інформац. технології.pdf

Download (3MB) | Preview

Abstract

Сучасна освітня парадигма початкової школи, яка будується на сучасних інформаційних технологіях, а саме засобах навчання, бере за основу не передачу готових знань, умінь і навичок школяру, а прищеплення умінь здобувати необхідні знання самому, тобто формувати предметні уміння учнів початкової школи. Такий процес забезпечує активне використання самостійної роботи учня, що носить характер спілкування з вчителем опосередковано за допомогою новітніх інтерактивних технологій, наприклад: комп'ютерних програм та аудіовізуальних засобів, тощо. Застосування інформаційних технологій має відбуватися з дотриманням вимог Державного стандарту початкової загальної освіти. Основне призначення сучасних інформаційних технологій для вивчення дисциплін освітніх галузей – це створення оптимальних умов для формування предметних умінь, індивідуалізації навчальних дій учнів початкових класів, збільшення частки самостійності, забезпечення більш вільного орієнтування у змісті дисциплін і кращого засвоєння матеріалу, підтримка і розвиток пізнавального інтересу до вивчення дисциплін. З означеного вище, можемо стверджувати, що використання таких технологій на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ» дозволять не тільки ефективно й корисно використовувати час, а й сприятимуть розвитку інтересу учнів до навчального предмету. Вважаємо, що інформаційні технології – це один з ефективних методів організації навчання на уроках інтегрованого курсу «Я досліджую світ», потужний педагогічний засіб, що виходить за межі традиційної класноурочної системи і багаторазово посилює можливості здійснення особистісно-орієнтованого підходу у навчанні. Ось чому використання таких технологій у навчальному процесі початкової школи є ефективним і цікавим носієм інформації для сучасних учнів початкової школи.

Item Type: Article
Additional Information: Сосюк А. Сучасні інформаційні технології у процесі формування предметних умінь і учнів початкових класів на уроках інтегрованого курсу "Я досліджую світ" / А.Сосюк // Acta Paedagogica Volynienses. - 2023. - Вип. 2. - С. 108-113.
Uncontrolled Keywords: предметність, уміння, інформація, комунікація, предметні кміння
Subjects: 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки > 502 Природа. Дослідження природи та її збереження. Захист навколишнього середовища (довкілля) та живої природи
5 Математика. Природничі науки > 50 Загальні відомості про математичні та природничі науки > 504 Наука про навколишнє середовище. Екологія
Divisions: Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методик початкової освіти
Depositing User: Ірина Гаврилюк
Date Deposited: 24 Apr 2024 11:31
Last Modified: 24 Apr 2024 11:31
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/13183

Actions (login required)

View Item View Item