Хомич І. (2022) ТЕХНОЛОГІЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПСИХОЛОГІВ. Психологія: реальність і перспективи, 2022 (Вип.19). с. 129-141. ISSN 2518-7503
|
Текст
Хомич І..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті представлено результати теоретичного обґрунтування можливостей інноваційних навчальних технологій у забезпеченні ефективності професійної підготовки майбутніх психологів. Розглянуто особливості застосування інтерактивних стратегій, технологій змішаного навчання і проектних технологій як ефективних інструментів реалізації задач професійної підготовки майбутніх психологів.Розглянуті технології професійної підготовки майбутніх психологів дозволяють ефективно оптимізувати та розширити процес конструювання індивідуальних траєкторій розвитку їх загальних і спеціальних професійних компетентностей та сприяють опануванню ними новітнім психологічним інструментарієм із перспективою застосування його у подальшій професійній діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Хомич І. Технології професійної підготовки майбутніх психологів / І. Хомич // Психологія: реальність і перспективи : зб. наук. пр. Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. - Рівне : РДГУ, 1922. - Вип. 19. - С. 129-141. |
Ключові слова: | майбутні психологи, професійна підготовка, технології професійної підготовки, інтерактивні технології, технології змішаного навчання, проектні технології. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 17 Лют 2023 09:57 |
Останні зміни: | 17 Лют 2023 10:03 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10809 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |