Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ЗВО З 60-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ ДО НИНІ

Мороз Л. та Масло І. (2022) МЕТОДИКА ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ У НЕМОВНИХ ЗВО З 60-х РОКІВ ХХ СТОЛІТТЯ ДО НИНІ. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 195-201. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Мороз Л., Масло І..pdf

Завантажити (4MB) | Перегляд

Анотація

У статті стверджується, що вивчення іноземної мови передбачало доступ до культури інших народів. Після падіння «залізної завіси» вивчення іноземних мов із теоретичної дисципліни перетворилося на дисципліну практичної спрямованості. Комунікативна методика викладання стала відповіддю на вимоги суспільства. Саме за допомогою методів та технологій у межах комунікативної методики здійснюється підготовка фахівців, які володіють професійно-орієнтованими навичками і вміннями та користуються іноземною мовою як засобом здійснення професійної діяльності. Нова структура вищої освіти, що включає три рівні – бакалаврат, магістратуру і аспірантуру, сприяє покращенню системи викладання професійно-спрямованого курсу іноземної мови. У статті йдеться, що вивчення іноземної мови є невід’ємною частиною всіх трьох рівнів вищої освіти і забезпечує виконання завдань, визначених в нових державних освітніх стандартах.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Мороз Л. Методика викладання іноземних мов у немовних ЗВО з 60-х років ХХ століття до нині / Л. Мороз, І. Масло // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; упоряд.: О.Б. Петренко ; ред. кол.: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 15. - С. 195-201.
Ключові слова: розвиток методики викладання іноземних мов, немовний заклад вищої освіти, підготовка спеціалістів технічних спеціальностей, навчання граматиці та лексиці, граматико-перекладний метод, свідомо-порівняльний підхід, свідомо-практичний підхід, лінгвокраїнознавчі навички, навчання читання, комунікативний підхід, гуманістична педагогіка, структура вищої освіти.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 21 Лют 2023 10:58
Останні зміни: 21 Лют 2023 10:58
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10821

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу