Ясногурська Л.М. та Вавуліч В.А. (2017) БАЧЕННЯ ШЛЯХІВ ВДОСКОНАЛЕННЯ УРОКУ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ВЧИТЕЛЯМИ-ПРАКТИКАМИ У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 98-104.
|
Текст
Ясногурська Л.М., Вавуліч В.А..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано шляхи, якими можна вдосконалити урок англійської мови у початковій школі. Проаналізовано прийоми, форми та методи, які були використані вчителями – практиками у їхній науковій та шкільній діяльності. Охарактеризовано способи вдосконалення сучасного уроку англійської мови у початковій школі.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ясногурська Л.М. Бачення шляхів вдосконалення уроку англійської мови вчителями-практиками у початковій школі / Л.М.Ясногурська, В.А.Вавуліч // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. — С. 98-104. |
Ключові слова: | вчителі-практики, вдосконалення уроку, Софія Лисенкова, педагог-новатор, Василь Сухомлинський, Маріанна Горват, інтегровани урок, Ян-Амос Коменський, інтегрований урок, диференційований урок, предметний урок |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 15 Жов 2020 10:04 |
Останні зміни: | 15 Жов 2020 10:04 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1083 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |