Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

FOCUS ON TEACHING GRAMMAR IN CONTEXT

Fridrikh А. та Bihunova S. та Bihunov D. (2022) FOCUS ON TEACHING GRAMMAR IN CONTEXT. Інноватика у вихованні, 2022 (Вип.15). с. 236-244. ISSN 2411-4553

[img]
Перегляд
Текст
Фрідріх А., Бігунова С., Бігунов Д..pdf

Завантажити (5MB) | Перегляд

Анотація

The material presented in this article focuses on teaching grammar as the recent research recognizes the necessity of studying grammar and notes that learning is especially effective if grammar categories are included in meaningful communicative context. The paper is especially useful for secondary school English teachers as it identifies different options for focusing on grammar and integrating it into context, offers examples of learning activities for a specific option. The article also includes the description of the option, its theoretical and empirical basis and an example that illustrates the ways of its implementation in the classroom.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Fridrikh A. Focus on teaching grammar in context / А. Fridrikh, S. Bihunova,D. Bihunov // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; упоряд.: О.Б. Петренко ; ред. кол.: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 15. - С. 236-244.
Ключові слова: grammar-based teaching, factors of teaching, approach to teaching, E-Factor, A-Factor, grammatical knowledge and skills.
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики англійської мови
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 02 Бер 2023 12:29
Останні зміни: 02 Бер 2023 12:29
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10862

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу