Ясногурська Л. та Мороз Н. (2022) НАВЧАННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ЯК ДРУГОЇ ІНОЗЕМНОЇ. Інноватика у вихованні, 2022 (вип.15). с. 279-284. ISSN 2411-4553
|
Текст
Ясногурська Л., Мороз Н..pdf Завантажити (4MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглядаються питання, пов’язані з проблемами викладання англійської мови як другої іноземної на базі першої – німецької. Зазначено, що досліджувана проблема є складною і вимагає врахування лінгвістичного досвіду здобувачів освіти та опори на порівняльно-співставний аналіз тих іноземних мов, які вивчаються в закладі освіти: англійської, німецької та української. Цей процес називається навчальною багатомовністю, для якого характерні прояви інтерференції та перенесення. З метою удосконалення навчання необхідно здійснювати порівняльне вивчення мовленнєвих явищ обох мов. Виявлення схожих і відмінних рис сприяє оптимізації вивченню другої іноземної мови.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ясногурська Л. Навчання англійської мови як другої іноземної / Л. Ясногурська, Н. Мороз // Інноватика у вихованні : зб. наук. пр. / М-во освіти і науки України, Рівнен. держ. гуманіт. ун-т ; упоряд.: О.Б. Петренко ; ред. кол.: О.Б. Петренко, Н.Б. Грицай, Т.С. Ціпан та ін. - Рівне : РДГУ, 2022. - Вип. 15. - С. 279-284. |
Ключові слова: | білінгвізм, навчання багатомовності, порівняльно-співставний аналіз, інтерференція, перенесення, мовленнєві вміння, граматичні явища. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 02 Бер 2023 13:19 |
Останні зміни: | 02 Бер 2023 13:19 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/10888 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |