Ясногурська Л.М. та Петрик М.А. (2017) ПЕРЕВІРКА ЯКОСТІ ЗНАНЬ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ ЗА ДОПОМОГОЮ РІЗНИХ МЕТОДІВ КОНТРОЛЮ НА УРОКАХ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін, 2017. с. 74-77.
|
Текст
Ясногурська Л.М., Петрик М.А..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
У статті проаналізовано сучасний стан функціонування системи перевірки та оцінювання навчальних досягнень молодших школярів на уроках англійської мови згідно оновленої програми початкової школи та охарактеризовано особливості методів контролю призначених для перевірки навчальних досягнень учнів початкової школи.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Ясногурська Л.М. Перевірка якості знань молодших школярів за допомогою різних методів контролю на уроках англійської мови / Л.М.Ясногурська, М.А.Петрик // Актуальні проблеми філології та методики викладання гуманітарних дисциплін : зб. наук. пр. : наук. записки Рівнен. держ. гуманіт. ун-ту. — Рівне, 2017. — С. 74-77. |
Ключові слова: | контроль,перевірка,оцінювання,методи контролю, педагогічні вимоги |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови |
Підрозділи: | Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Жов 2020 06:37 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 06:37 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1093 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |