Горопаха Н.М. (2017) ФОРМУВАННЯ У МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ДОШКІЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ГОТОВНОСТІ ДО РОБОТИ З ОБДАРОВАНИМИ ДІТЬМИ. Педагогічна освіта: теорія і практика, 2017 (Вип.22): №1, ч. 2. с. 171-177. ISSN 2309-9763
|
Текст
Горопаха Н.М. Формування у вихователів готовності до роботи з обдарованими.pdf Завантажити (1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянуто проблему формування вихователів дітей дошкільного віку готовності до роботи з обдарованими дітьми. Обґрунтовано необхідність використання інтерактивних форм та методів навчання для формування у майбутніх вихователів дошкільного закладу професійних та особистісних якостей, важливих для роботи з обдарованими дітьми.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Горопаха Н.М. Формування у майбутніх вихователів дошкільних закладів готовності до роботи з обдарованими дітьми / Н.М.Горопаха // Педагогічна освіта: теорія і практика : зб. наук. пр. - Кам'янець-Подільський, 2017. - Вип. 22 (1), ч. 2. - С. 171-177. |
Ключові слова: | обдарованість, готовність, Я-концепція, інтерактивні методи навчання, інтерактивна дискусія метод "ажурна пилка", мультимедійна лекція |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 376 Освіта, навчання, підготовка спеціальних груп осіб. Спеціальні школи 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра дошкільної педагогіки і психології та спеціальної освіти ім. Поніманської Т. І. |
Користувач, що депонує: | Редактор |
Дата внесення: | 16 Жов 2020 08:59 |
Останні зміни: | 16 Жов 2020 08:59 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/1098 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |