Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЕЛЕМЕНТА СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ СТАРШОЇ ШКОЛИ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОГРАМУВАННЯ

Жданова А.Ю. МЕТОДИКА ВИКОРИСТАННЯ ІГРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ЯК ЕЛЕМЕНТА СУЧАСНИХ ІННОВАЦІЙ НА УРОКАХ ІНФОРМАТИКИ СТАРШОЇ ШКОЛИ ПРИ ВИВЧЕННІ ПРОГРАМУВАННЯ. [Магістерська робота]

[img]
Перегляд
Текст
Жданов А. Ю._Кваліфікаційна робота МІ-21.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У магістерській роботі теоретично обґрунтовано необхідність використання ігрових технологій як ефективного засобу навчання інформатики старшокласників та експериментально перевірено методику розвитку творчих здібностей учнів у процесі програмування дидактичних комп’ютерних ігор, що складається з наступних необхідних компонентів: мети освіти, етапів, змісту, форм, методів, прийомів та засобів навчання, що впливають на розвиток компонентів творчих здібностей.
Досліджено ефективність розвитку творчих здібностей старшокласників за допомогою визначеного нами діагностичного інструментарію: модифікованої методики B. І. Андрєєва (оцінка рівня творчого потенціалу особистості); тест «Оцінка евристичних та комунікативних здібностей» C. Медника (вербальна креативність).
Педагогічний експеримент підтвердив, що навчально-пізнавальний процес, організований у процесі навчання програмування дидактичних комп'ютерних ігор, є ефективним для розвитку творчих здібностей старшокласників.
Матеріали кваліфікаційної роботи можуть бути використані для проведення практичних занять, самостійної роботи, а також під час дистанційного навчання.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Жданова А. Ю. Методика використання ігрових технологій як елемента сучасних інновацій на уроках інформатики старшої школи при вивченні програмування : дипломна робота / А. Ю. Жданова ; наук. керівник Г. О. Шліхта ; рец. Н. О. Остапчук, Н. О. Генсіцька-Антонюк. - Рівне, 2022. - 99 с.
Ключові слова: ігрові технології, програмування, дидактичні комп’ютерні ігри
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Квіт 2023 08:20
Останні зміни: 13 Квіт 2023 08:20
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11092

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу