Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ЗІ ЗМІСТОВНОЮ ЛІНІЄЮ "ПРОГРАМУВАННЯ" ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІНФОРМАТИКИ СТАРШОЇ ШКОЛИ

Петрук А.Є. ФОРМУВАННЯ СИСТЕМИ ТЕСТОВИХ ЗАВДАНЬ ЗІ ЗМІСТОВНОЮ ЛІНІЄЮ "ПРОГРАМУВАННЯ" ШКІЛЬНОГО КУРСУ ІНФОРМАТИКИ СТАРШОЇ ШКОЛИ. [Магістерська робота]

[img]
Перегляд
Текст
Петрук А.Є_ СО Інформатика магістри 2022.pdf

Завантажити (1MB) | Перегляд

Анотація

У кваліфікаційній роботі теоретично обґрунтовано та здійснено аналіз існуючої системи тестових завдань з інформатики у старшій школі. Проаналізовано еволюцію засобів і технологій системи тестових завдань зі змістовною лінією “Програмування”. Науково обґрунтовано сутність, значення та функції тестової системи виміру знань із розділу “Основи алгоритмізації та програмування” для здобувачів освіти 10-11 класів. Проведено аналіз та оцінювання стану використання розробленої системи тестових завдань зі змістовною лінією “Програмування” шкільного курсу інформатики.
Практичний досвід підтвердив, що контроль і навчальний бал знань здобувачів освіти інтегрують функції перевірки засвоєння та реалізації, стимулювання та морального заохочення під час участі в інтелектуальному змаганні. В ході практичного застосування розробленої методичної системи та аналізу шкільної програми було відмічено ефективність використання теми дослідження та виявлено умови успішного застосування тестової системи під час виміру знань школярів старшої школи. Відповідно, зроблено висновки щодо ефективного навчання і формування системи тестових завдань зі змістовою лінією “Програмування”.
Подальший розвиток проблеми вбачаємо в дослідженні проблеми та впровадженні досвіду формування системи тестових завдань зі змістовою лінією “Програмування” шкільного курсу інформатики старшої школи.

Тип елементу: Магістерська робота
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Петрук А. Є. Формування системи тестових завдань зі змістовною лінією “Програмування” шкільного курсу інформатики старшої школи : дипломна робота / А. Є. Петрук ; наук. керівник І. С. Войтович. - Рівне, 2022. - 58 с.
Ключові слова: заклади загальної середньої освіти, інформатика, освітній процес, здобувачі освіти, інформатична компетентність, змістова лінія, алгоритмізація, програмування
Тематика (за УДК): 0 Загальний відділ > 00 Загальні питання науки та культури > 004 Комп'ютерна наука та технологія. Застосування комп'ютера. Оброблення даних
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 371 Організація системи освіти та виховання. Шкільна організація
Підрозділи: Факультет математики та інформатики > Кафедра інформаційно-комунікаційних технологій та методики викладання інформатики
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 20 Квіт 2023 08:54
Останні зміни: 20 Квіт 2023 08:55
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11111

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу