Свистун В.П. та Пустовіт Г.П. (2022) МОЖЛИВОСТІ ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ АРТ-ПЕДАГОГІКИ У ВИХОВНІЙ РОБОТІ З МОЛОДШИМИ ШКОЛЯРАМИ. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 98-101.
|
Текст
Свистун В.П., Пустовіт Г.П..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
У контексті арт-педагогіки художню діяльність можна назвати спонтанною на відміну від планованої та ретельно організованої діяльності з навчання мистецтва чи ремесел різних груп людей. Дослідники, що займаються терапією як мистецтвом, погоджуються в тому, що художні здібності або спеціальна підготовка дітей не потрібні для використання художньої творчості як терапевтичного засобу. Для терапії мистецтвом важливим є сам процес і ті особливості, які кінцевий продукт творчості допомагає виявити в психічному житті творця.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Свистун В.П. Можливості використання засобів арт-педагогіки у виховній роботі з молодшими школярами / В.П. Свистун; наук. керівник Г.П. Пустовіт // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 98-101. |
Ключові слова: | виховні засоби, арт-педагогіка, молодші школярі. |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра теорії і методики виховання |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 28 Квіт 2023 07:43 |
Останні зміни: | 28 Квіт 2023 07:43 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11155 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |