Третяк О.М. та Козел С.В. (2022) ДОДАТОК «ЦИФРОВА ІНКЛЮЗІЯ» ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ ТВОРЧОСТІ МОЛОДШОГО ШКОЛЯРА З ООП. Професійний розвиток педагога, 2022. с. 117-119.
|
Текст
Третяк О.М., Козел С.В..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Розглядаючи використання мобільних технологій у галузі інклюзивної освіти, варто зазначити, що вони здатні допомогти дітям з особливими потребами здійснити право на освіту, розкрити свій потенціал і реалізувати себе як особистість у соціальному житті. Головною проблемою для дітей з ООП є певні обмеження в оволодінні освітніми і соціальними послугами, ізолювання, відсутність контактів з однолітками, що породжує відчуття меншовартісності та неповноцінності. Одним із головних критеріїв підтримки інклюзивної освіти в Україні і світі є використання сучасних інформаційно-комунікаційних технологій.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Третяк О.М. Додаток «ЦИФРОВА ІНКЛЮЗІЯ» як засіб, розвитку творчості молодшого школяра з ООП / О.М. Третяк, С.В. Козел // Професійний розвиток педагога: зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. конф., м. Рівне, 28 квіт. 2022 р. - Рівне : РДГУ, 2022. - С. 117-119. |
Ключові слова: | діти з особливими освітніми потребами (ООП), розвиток творчості, молодший школяр, "цифрова інклюзія". |
Тематика (за УДК): | 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Педагогічний факультет > Кафедра педагогіки початкової, інклюзивної та вищої освіти |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 02 Трав 2023 08:53 |
Останні зміни: | 02 Трав 2023 08:53 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11164 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |