Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ-МАРКЕТОЛОГІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ

Романюк С.К. та Денисюк Л.В. та Данілова Н.Р. (2022) ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ-МАРКЕТОЛОГІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ. Наукові записки Національного університету "Острозька академія", 2022 (81): Вип. 13. с. 104-107. ISSN 2519-2558

[img]
Перегляд
Текст
Романюк С.К., Денисюк Л.В., Данілова Н.Р..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

В умовах прискорення інтеграційних та глобалізаційних процесів англійська мова є ключовою компетенцією сучасних фахівців. Розвиток міжнародних зв’язків, активне впровадження закордонного досвіду в різні сфери суспільного життя й інші глобалізаційні тенденції зумовлюють необхідність формування у здобувачів вищої освіти вмінь і навичок академічної та професійної іншомовної комунікації. Метою навчання англійської мови є не тільки оволодіння нею як засобом комунікації, а й набуття професійно спрямованої іншомовної компетентності для успішного виконання подальшої професійної діяльності. У статті висвітлено особливості формування англомовної комунікативної компетентності в підготовці здобувачів-маркетологів. Встановлено, що зростання потреби ринку у фахівцях маркетингового спрямування зумовило розширення пропозиції освітніх послуг у цій сфері. Мета статті – дослідити основні наукові підходи до формування комунікативної компетентності здобувачів-маркетологів у процесі вивчення англійської мови та визначити основні компоненти англомовної комунікативної компетентності, методи її формування. Комунікативна компетентність розглядається як сукупність знань, умінь і навичок, а також здатність їх застосовування для ефективного спілкування в певних комунікативних ситуаціях. Однією з найважливіших комунікативних компетентностей сучасного здобувача вищої освіти – майбутнього маркетолога, є володіння іноземною мовою: вміння читати професійну літературу, спілкуватись із діловими партнерами, писати та навчатися іноземною мовою. Визначено, що базовими науковими підходами щодо формування комунікативної компетентності у здобувачів маркетологів є компетентнісний, культурологічний та системний. Обґрунтовано, що сучасний викладач англійської мови має володіти широким спектром методик і технологій навчання, що дозволить полегшити задоволення навчальних потреб здобувачів вищої освіти.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Романюк С. К. Формування комунікативної компетентності здобувачів-маркетологів під час вивчення англійської мови / С. К. Романюк, Л. В. Денисюк, Н. Р. Данілова // Наукові записки Національного університету «Острозька академія»: серія «Філологія». Острог : Вид-во НаУОА, 2022. Вип. 13(81). С. 104–107.
Ключові слова: англійська мова, комунікативна компетентність, методи викладання, організація навчального процесу, мар- кетинг, маркетолог
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра іноземних мов
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 04 Трав 2023 09:04
Останні зміни: 04 Трав 2023 09:05
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11180

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу