Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ZUR ROLLE DER LEHRENDEN BEIM BETREUEN VON LERNENDEN: MOTIVATIONSFÖRDEUNG IM ONLINE-UNTERRICHT = ПРО РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ У КОНТРОЛІ ЗА УЧНЯМИ:ПІДТРИМКА МОТИВАЦІЇ В ОНЛАЙН-НАВЧАННІ

Tereshchenko T.V. (2023) ZUR ROLLE DER LEHRENDEN BEIM BETREUEN VON LERNENDEN: MOTIVATIONSFÖRDEUNG IM ONLINE-UNTERRICHT = ПРО РОЛЬ ВЧИТЕЛЯ У КОНТРОЛІ ЗА УЧНЯМИ:ПІДТРИМКА МОТИВАЦІЇ В ОНЛАЙН-НАВЧАННІ. Актуальні питання гуманітарних наук, 2023 (Т. 5): Вип. 60. с. 145-150. ISSN 2308-4855, 2308-4863

[img]
Перегляд
Текст
Tereshchenko T..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Der Artikel stellt die wichtigsten Aufgaben und Kompetenzen eines Tutors dar, benennt die größten Herausforderungen beim hybriden Erlernen der deutschen Sprache, führt eine vergleichende Analyse der modernen Konzepte von Coach, Mentor, Tutor, Mentor, Moderator durch. Die Kriterien der Analyse diesen Begriffen waren folgende – Fokus (Gruppenfokus oder persönlicher Fokus), Zweck und Zeitperiode der Unterstützung, Planungsbedarf, Einflussquelle und Einzelergebnis. Zurzeit ändert sich die traditionelle Rolle des Vermittlers zur neuen Rolle des Unterstützers. Der Einsatz von digitalen Medien in der Lehre führt dazu, dass sich damit auch die klassischen Aufgaben der Lehrenden verändern. Der Tutor muss einen qualitativ hochwertigen pädagogischen und methodischen Komplex entwickeln, der die folgenden Prinzipien erfüllt: Interaktivität, Diversität, Integrität, Selbstorganisation und Selbstlernen. Die richtige Balance zwischen Aktivität und Passivität bei der Unterstützung von Lernen und Motivation zu finden, ist eine Herausforderung für den Lehrer. Der Autor beschreibt den experimentellen Teil der durchgeführten Forschung, identifiziert zwei ungefähr gleiche Gruppen von Studenten, vergleicht die Indikatoren beider Gruppen unter Verwendung eines Kontrollabschnitts und von Beobachtungsmaterialien. Das Ziel war die Studienabbruchneigung in den ersten Semestern zu verringern und die Studienzufriedenheit zu erhöhen. In der Online-Bildung sind gut strukturierte Lerninhalte und Anleitungen zur Bearbeitung des Lernmaterials besonders wichtig. Der Tutor sollte die Leistungen der Teilnehmer regelmäßig nach jeder Aufgabe bewerten und einschätzen. Er soll natürlich in Augen behalten, ob jemand schon etwas länger inaktiv ist, und dann versuchen zu motivieren. Die Frage der Motivation der Studenten liegt insbesondere in der Motivationshäufigkeit, also ob sie öfter als im Präsenzunterricht stattfinden soll. Die Monitoringliste und die Monitoringtabellen sind dafür ein unverzichtbares Hilfsmittel.

У статті встановлюється найважливіші завдання та компетенції тютора, визначаються найбільші виклики під час гібридного навчання німецької мови, проводиться порівняльний аналіз сучасних понять вчитель, коуч, ментор, тютор, наставник, модератор. Критеріями для аналізу цих термінів були наступні – спрямованість (на групу загалом чи на окрему особу), мета та період підтримки, потреба в плануванні, джерело впливу та індивідуальний результат. Зараз традиційна роль посередника змінюється на нову роль тютора, індивідуального коуча, наставника, провідника у навчальному процесі. Використання цифрових медіа в навчанні означає, що класичні завдання вчителів також змінюються. Тютор повинен розробити якісний педагогічно-методичний комплекс, який відповідає таким принципам: інтерактивність, різноманітність, цілісність, самоорганізація та самонавчання. Знайти необхідний баланс між активністю та пасивністю в підтримці навчання та мотивації є викликом для вчителя. Автор описує експериментальну частину проведеного дослідження, визначивши дві приблизно рівносильні групи студентів, зіставивши показники обох груп, використовуючи контрольний зріз і матеріали спостережень. Метою було зменшити тенденцію відсіву в перших семестрах і підвищити задоволеність студентів. У онлайн-навчанні особливо важливий добре структурований навчальний контент та керівництво з опрацювання навчального матеріалу. Тютор повинен оцінювати роботу студентів після кожного завдання. Він, звичайно, повинен стежити за тим, наскільки активно працюють усі студенти, в іншому випадку намагатися їх мотивувати. Питання мотивації студентів полягає зокрема в її частоті, а саме, у тому, чи не повинно це відбуватися частіше, ніж на заняттях у аудиторії. Для цього незамінним інструментом виступає моніторинговий список та моніторингові таблиці.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Tereshchenko T. Zur rolle der lenrenden beim betreuen von lernenden: motivationsfordeung im online-unterricht / T. Tereshchenko // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвуз. зб. наук. пр. молодих вчених Дрогоб. держ. пед. ун-ту ім. І. Франка / [ред.-упоряд. М. Пантюк, А. Душний, В. Ільницький, І. Зимомря]. – Дрогобич, 2023. – Вип. 60. - Том 5. - С. 145-150.
Ключові слова: Tutor, Kompetenzen, Online-Schulung, Kontrollprüfung, Beobachtungsmaterialien, тютор, компетенції, онлайн-навчання, контрольний зріз, спостереження, competencies, online learning, control section, observation materials
Тематика (за УДК): 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 373 Види загальноосвітніх шкіл
8 Мова. Мовознавство. Художня література. Літературознавство > 81 Лінгвістика. Мовознавство. Мови
Підрозділи: Філологічний факультет > Кафедра практики німецької і французької мов
Користувач, що депонує: Ірина Гаврилюк
Дата внесення: 13 Черв 2023 08:45
Останні зміни: 19 Жов 2023 08:57
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11317

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу