Дворак Д. та Кулакова Л.М. (2021) ПСИХОЛОГІЧНА ПРОФІЛАКТИКА БУЛІНГУ СЕРЕД МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 39-43.
|
Текст
Дворак Д., Кулакова Л.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Профілактика шкільного булінгу може, по-перше, сприяти підвищенню рівня готовності педагогів і батьків запобігати виникненню та виявленню дитячій агресії; по-друге, знизити рівень дитячого насильництва або нівелювати його прояви; по-третє, забезпечити розвиток фізично і психічно здорової особистості дитини. Дана тема є дуже актуальною та потребує подальшого дослідження в напряму розробки програм попередження шкільного булінгу серед підлітків.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Дворак Д. Психологічна профілактика булінгу серед молодших школярів / Д. Дворак; наук. кер. Л.М. Кулакова // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С. 39-43. |
Ключові слова: | молодший шкільний вік, прояв агресії, булінг. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 24 Лип 2023 09:12 |
Останні зміни: | 24 Лип 2023 09:12 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11545 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |