Левченя В. та Назарець Л.М. (2021) ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ЯК МОТИВ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРА. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 56-59.
|
Текст
Левченя В., Назарець Л.М..pdf Завантажити (3MB) | Перегляд |
Анотація
Формування ініціативної, всебічно розвиненої, раціональної, творчої та оригінальної особистості є головою метою навчання і виховання. Провідне місце у процесі навчання належить пізнавальному інтересу, оскільки саме він забезпечує найефективнішу діяльність школяра. Суть пізнавального інтересу полягає в тому, що він безпосередньо впливає на утворення і подальший розвиток особистісної спрямованості школяра. Пізнавальний інтерес визначає ставлення дитини по предмету пізнання, саме тому він повинен враховуватися і розвиватися в процесі навчально-пізнавальної діяльності.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Левченя В. Пізнавальний інтерес як мотив навчально- пізнавальної діяльності школярів / В. Левченя; наук. кер. Л.М. Назарець // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С. |
Ключові слова: | мотивація навчання, пізнавальний інтерес, життєдіяльність особистості. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика) |
Підрозділи: | Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 25 Лип 2023 08:47 |
Останні зміни: | 25 Лип 2023 08:47 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11557 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |