Інституційний репозитарій
Рівненського державного гуманітарного університету

ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ЯК МОТИВ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРА

Левченя В. та Назарець Л.М. (2021) ПІЗНАВАЛЬНИЙ ІНТЕРЕС ЯК МОТИВ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ШКОЛЯРА. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 56-59.

[img]
Перегляд
Текст
Левченя В., Назарець Л.М..pdf

Завантажити (3MB) | Перегляд

Анотація

Формування ініціативної, всебічно розвиненої, раціональної, творчої та оригінальної особистості є головою метою навчання і виховання. Провідне місце у процесі навчання належить пізнавальному інтересу, оскільки саме він забезпечує найефективнішу діяльність школяра. Суть пізнавального інтересу полягає в тому, що він безпосередньо впливає на утворення і подальший розвиток особистісної спрямованості школяра. Пізнавальний інтерес визначає ставлення дитини по предмету пізнання, саме тому він повинен враховуватися і розвиватися в процесі навчально-пізнавальної діяльності.

Тип елементу: Стаття
Додаткова інформація (бібліографічний опис): Левченя В. Пізнавальний інтерес як мотив навчально- пізнавальної діяльності школярів / В. Левченя; наук. кер. Л.М. Назарець // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С.
Ключові слова: мотивація навчання, пізнавальний інтерес, життєдіяльність особистості.
Тематика (за УДК): 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія
3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 372 Зміст та форма діяльності в дошкільному вихованні та початковому навчанні. Предмети усіх рівнів навчання та типів шкіл (методика)
Підрозділи: Інститут психології та педагогіки > Психолого-природничий факультет > Кафедра вікової і педагогічної психології
Користувач, що депонує: Unnamed user with username Marchuk
Дата внесення: 25 Лип 2023 08:47
Останні зміни: 25 Лип 2023 08:47
URI: http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11557

Необхідні дії (обов’язкова авторизація)

Перегляд елементу Перегляд елементу