Хома О.Ю. та Березюк Т.П. (2021) ПСИХОЛОГІЧНІ ПІДХОДИ ДО ВИВЧЕННЯ ФЕНОМЕНУ АКАДЕМІЧНОЇ ПРОКРАСТИНАЦІЇ У СТУДЕНТСЬКОМУ ВІЦІ. Студентський дайджест, 2021 (Вип.4). с. 122-124.
|
Текст
Хома О.Ю., Березюк Т.П..pdf Завантажити (2MB) | Перегляд |
Анотація
Прокрастинація (англ. procrastination, від лат. procrastinatus: pro- (замість, попереду) і crastinus (завтра) – поняття в психології, що позначає схильність до постійного «відкладання на потім» неприємних думок і справ. Виражається в «ухиленні» і виконанні зобов’язань в самий останній момент, а часто і тоді, коли всі терміни вже минули. Зазначимо, що прокрастинація у студентському середовищі наразі є поширеним явищем. Великий об’єм матеріалу для самостійного опрацювання і короткі терміни його виконання в умовах дистанційного навчання виступають чинниками виникнення синдрому академічної прокрастинації. Мета дослідження полягає у визначенні сутності феномену академічної прокрастинації як психологічного явища та способів його подолання.
Тип елементу: | Стаття |
---|---|
Додаткова інформація (бібліографічний опис): | Хома О.Ю. Психологічна підходи до вивчення феномену академічної прокрастинації у студентському віці / О.Ю. Хома, Т.П. Березюк // Студентський дайджест : зб. наук. матеріалів здобувачів вищої освіти. – Рівне : РДГУ, 2021. – Вип. 4. - С. 122-124. |
Ключові слова: | академічна прокрастинація, студенти, навчальна діяльність. |
Тематика (за УДК): | 1 Філософія. Психологія > 159.9 Психологія 3 Суспільні науки > 37 Освіта. Виховання. Навчання. Дозвілля > 378 Вища освіта. Університети. Підготовка наукових кадрів |
Підрозділи: | Факультет документальних комунікацій, менеджменту, технологій та фізики > Кафедра менеджменту |
Користувач, що депонує: | Unnamed user with username Marchuk |
Дата внесення: | 01 Серп 2023 08:48 |
Останні зміни: | 01 Серп 2023 08:48 |
URI: | http://repository.rshu.edu.ua/id/eprint/11590 |
Необхідні дії (обов’язкова авторизація)
Перегляд елементу |